Hoe eindbaas verslaan in SOF??

Pagina: 1
Acties:

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik ben volgens mij bij het laatste level aangekomen van Soldier Of Fortune. Ik moet Decker zien te verslaan bij die submarine, maar dit lukt mij dus niet. Terwijl de rest van het spel errug simpel is, maar wel GOED! Wie kan mij vertellen wat ik moet doen?

Kom op tweakers, iemand moet dit toch weten?

...en zin hebben om mij dat te vertellen natuurlijk!

Verwijderd

Heel veel op zn hoofd schieten.

Verwijderd

inderdaad, gewoon veel blijven schieten en bewegen, wel ff oppassen als de machineguns in de hoek gaan schieten...

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:33

Animal_X

Rodin

:) :) :)
Hoeveel posts zijn hier nu al niet over geweest!!!!

btw klopt gewoon raak schieten!!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Sheik
Als ik veel op die gast schiet begint ie te lopen en zet dat verdomde afweergeschut in de hoeken aan. Ook schiet hij meteen raak en ben je dood. :(

• Gman
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik had 27 raketten over voor de baz00ka...dat ging wel lekker :P.

Verwijderd

gewoon op easy overnieuw beginnen :)

• Sheik
Hmmmm....overnieuw beginnen. Ik ben allang blij dat ik in de normal mode zover gekomen ben. Al moet ik zeggen dat dit voor de rest een errug makkelijk spel is. Misschien hebben de realistische graphics hier iets mee te maken. >:) >:)

• Sheik
Oke, volgende vraag dan maar. Hoe krijg ik de GODmode?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Met snipergun van achter in de nek schieten schijnt íe met 3 schoten dood te zijn... [Als je achter 'm kan komen iig]
Anders gewoon sluggun op ze kop mikken.
Het duurt wel FF maar als je 'm dood hebt...
Zogauw die in de hoek gaat zitten/staan naast de ophoging issie BIJNA dood. Dan moet je gewoon HEEL veel bewegen. Je kan vantevoren zien waar dekker gaat schieten door dat effect voor de gun.
Lekker blijven schieten, dan issie ZO dood.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Undertaker2
  • Laatst online: 28-01 07:24
Gewoon op z'n hoofd mikken, da's alles.

Neem dat hele vette machinegeweer. Of de Sludge thrower.

Met raketten lukte het me niet...

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Sheik
Hmmmm....valt me die gast zwaar tegen. Heb hem eergisteren in de rug met mijn snipertje helemaal dood gemaakt. Zonder cheats! Nou ja, ik ga het spel nog maar eens spelen...heel amusant >:)

• Gman
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik had eerst met van alles geschoten en toen was ik gekilled...2e keer schoot ik me bazooka leeg en daarna ff sniperen enzo.

Ging vrij gemakkelijk omdat ik 'm dood had voor die marine-guns.

Verwijderd

Het is inderdaad een kwestie van blijven schieten dus een beetje geduld hebben. :)
Ik ben lekker achter die kisten gaan zitten en ben blijven schieten met m'n sniperrifle.

Mzzl :)
Pagina: 1