Toon posts:

dynamic disk unreadable???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb vandaag win xp geinstallerd en nu heb ik het volgende probleem ik had een partitie waar ik mijn data op gegooid heb voor dat ik de C partitie ging formateren en xp erop gooide nu ziet xp alleen nog maar de C partitie vervolgens heb ik de rescan optie gebruikt maar dit hielp ook al nix nu geeft hij in disk managment aan dat mijn dynamic disk unreadable is??? is er iemand die weet hoe ik toch mijn data kan terughalen of hoe ik van die unreadable disk afkom?

C: win xp 2500 mb

terwijl mijn disk 13g is en in het bios wel wordt herkend

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niemand die iets weet....

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

ehm ik kan je denk ik niet direct helpen met je probleem, maar ik kan je wel helpen met aanwijzen of het aan winxp ligt of aan je hd...

probeer eens te booten met een opstartdiskette van windows 95 of liever nog windows 98... als hij dan de partities ook niet ziet (het moeten dan natuurlijk wel fat*-partities zijn hé) ligt het aan je hd en is het denk ik waarschijnlijk dat je je data kwijt bent...

als de partities ntfs zijn/waren zou ik zo niet weten hoe je dat kunt checken zonder dat je in windows xp moet booten...

edit:

als je de windows 98 opstartdiskette niet hebt... http://members.tripod.lycos.nl/DODDAMWOUDE/downloads/temp.zip

hm ik hoop niet dat het illegaal is om die opstartdiskette te sharen met anderen?

Hoi

Verwijderd

heb je geupgrade vanaf 2000?
Want 2000 kan 'normale' hardeschijven virtueel omzetten naar raid configs...een echte softwarematige raid dus, genoemd dynamic disks...