Toon posts:

Die irritante brilliance 105

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een 2e pc met een philips brilliance 15" monitor. Deze heeft op de monitor geen functies om het beeld aan te passen (bv positie, grootte enzo). Ik neem aan dat dit dan sofwarematig moet gebeuren maar ik zou niet weten welk programma je daar voor nodig hebt. Kan iemand mij misschien helpen want het beeld is helemaal raar

greetz

Verwijderd

Heb je een handleiding van die monitor gekregen? Zo ja, staat daar niets in over het instellen van het beeld? En heb je al op de site van Philips gekeken? Hier anders hier eens. Ik weet niet waar jouw monitor precies onder valt, dus daar moet je dan zelf even naar kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm nee er zit geen handleiding bij. Ik heb ooit een proggie gehad waar je die dingen kon instellen maar die ben ik kwijt en hij is NERGENS te vinden.

Verwijderd

Met Powerstrip is dit wel mogelijk ..

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:41

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Het progje dat je nodig hebt heet Customax. Te vinden op http://www.pcstuff.philips.com

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:07

Xanax959

relax...

Op www.vobis.de kan je het ook vinden, zoeken op customax, versie 1.15 (zoiets) werkt prima.

Atari portfolio Dos 2.11

Pagina: 1