Speedball

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 19:32
Kijk dit is nou ECHT vet >:)

Speedball Arena

Verwijderd

jezus, wat een sucky site man, allemaal javascript errors :\

en bij screenshots staat ook weinig maar 1 screenshotje :'(

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:22

Bloodclot

Jawier!

HWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
is dat een (DE) opvolger van speedball van bitmap brothers die ik jaren lang op mijn lieve schattige poepie AMIGA heb gespeeld ?

VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan niet wachten tot dat ik weer met de team Brutal Deluxe kan spelen.

• buzz
Dat idee had ik ook al

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 13:21 schreef Bloodclot het volgende:
HWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
is dat een (DE) opvolger van speedball van bitmap brothers die ik jaren lang op mijn lieve schattige poepie AMIGA heb gespeeld ?

VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan niet wachten tot dat ik weer met de team Brutal Deluxe kan spelen.
Tegen Super Nashman, Fatal Justice. Speedball 2 was een van de beste spellen op de amiga.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:22

Bloodclot

Jawier!

mijn broer zit in een band die heet Aversion (een van de betere metalcore van nederland).

eerst heetten ze Fatal Justice. genoemd dus naar een ploeg van speedball 2 :)

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:12
ik hoorde al een paar maanden geleden dat er een nieuwe speedball zou uitkomen! ik ff denken waar ken ik die naam van en ja inderdaad van de amiga meteen ff een emulatortje gedowload en het speedball! en weer ff lekker genieten. jeugdsentiment :9~

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 00:09 schreef chrissis het volgende:
ik hoorde al een paar maanden geleden dat er een nieuwe speedball zou uitkomen! ik ff denken waar ken ik die naam van en ja inderdaad van de amiga meteen ff een emulatortje gedowload en het speedball! en weer ff lekker genieten. jeugdsentiment :9~
Er is ook een DOS versie. Maar het zou goed kunnen dat de Amiga verie beter is :)

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:33

Sebje

Makelaartje

*KICK*

ff omhoog geschopt omdat ik graag wil weten of iemand nog nieuws heeft over deze superclassic..

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Is er niemand waar bij het horen van de naam speedball het hart sneller gaat kloppen???

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 08:50 schreef Sebje het volgende:
Is er niemand waar bij het horen van de naam speedball het hart sneller gaat kloppen???
Nee niet bij mij. Dit spel is volgens mij het zelfde principe, daar gaat mijn hart nou sneller van kloppen :D

http://www.southend-interactive.com/

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
In de Power Unlimited heeft een keer een preview van Speedball gestaan, zal eens even kijken wat zij ervan vinden...

Verwijderd

5.5 als ik het goed heb. de psx versie dan

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
Op donderdag 27 december 2001 10:49 schreef necrite het volgende:
In de Power Unlimited heeft een keer een preview van Speedball gestaan, zal eens even kijken wat zij ervan vinden...
IK heb hier de PU van Juli 2000 :D, Daarin staat een review van speedball 2100 voor de PSX. Dit is dus de voorganger van Speedball arena. Speedball 2100 is in 2-D view .
Bij de PU vinden ze de pluspunten: Lekker snel rammen en een eigen team creeren.
De minpunten vinden ze: Lastige menu's en word snel eentonig.

"Misschien voor enkelen nostalgie, maar Speedball 2100 heeft de hedendaagse gamer weinig te bieden".

Ze geven het spel dan ook een 5.5

Hopelijk maken ze Speedball Arena beter :z

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-01 18:00
Ik heb me helemaal gek gespeeld met Speedball 2 op een Atari 1024! Fatal Justice verslaan: YIHAAAAA!!! Uiteindelijk heb ik m'n Atari door dit spel gesloopt omdat ik zo :( werd toen het een keer niet lukte dat ik m'n joystick door het toetsenbord heen heb geramd! Hmmmz, misschien toch maar niet de nieuwe versie gaan kopen straks....

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-02 21:19
geef mij maar de map speedball in CS :D

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op donderdag 27 december 2001 00:28 schreef Sebje het volgende:
*KICK*

ff omhoog geschopt omdat ik graag wil weten of iemand nog nieuws heeft over deze superclassic..
Ff na 2 maand (meer zelfs) omhoog geschopt... Leeeeeuk |:(

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
is dat spel niet alleen PSX/PS2?

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Op donderdag 27 december 2001 10:56 schreef necrite het volgende:

[..]

IK heb hier de PU van Juli 2000 :D, Daarin staat een review van speedball 2100 voor de PSX. Dit is dus de voorganger van Speedball arena. Speedball 2100 is in 2-D view .
Bij de PU vinden ze de pluspunten: Lekker snel rammen en een eigen team creeren.
De minpunten vinden ze: Lastige menu's en word snel eentonig.

"Misschien voor enkelen nostalgie, maar Speedball 2100 heeft de hedendaagse gamer weinig te bieden".

Ze geven het spel dan ook een 5.5

Hopelijk maken ze Speedball Arena beter :z
Ja dat vind ik niet gek.. De Power Unlimited geilt alleen maar op goede graphics en verder nix, dat ze speedball in 2000 reviewen terwijl het een spel is van begin jaren 90 vind ik die 5.5 niet gek. Toendertijd was het anders trendsettende gameplay!

• buzz
Op vrijdag 28 december 2001 21:05 schreef Sebje het volgende:

[..]

Ja dat vind ik niet gek.. De Power Unlimited geilt alleen maar op goede graphics en verder nix, dat ze speedball in 2000 reviewen terwijl het een spel is van begin jaren 90 vind ik die 5.5 niet gek. Toendertijd was het anders trendsettende gameplay!
Jij snapt er niet zo veel van, je gaat toch geen game van 10 jaar oud reviewen denk na, als je zijn post beter had gelezen had je het ook geweten. Hij bedoelt dat de opvolger gereviewed was.

• buzz
Op donderdag 27 december 2001 10:35 schreef Kink het volgende:

[..]

Nee niet bij mij. Dit spel is volgens mij het zelfde principe, daar gaat mijn hart nou sneller van kloppen :D

http://www.southend-interactive.com/
die is ook wel leuk, maar speedball heeft iets meer naam.

Verwijderd

ooooooooooeeeeeeeeeeeeiiiiii.... Die MOET ik hebben!!!!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rio/Speedballeke.jpg

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik denk dat ze bij de PU wel gelijk hebben, voor die tijd was het cool, maar nu zijn we gewoon meer gewend..

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 22:32 schreef Timpie2000 het volgende:
Ik denk dat ze bij de PU wel gelijk hebben, voor die tijd was het cool, maar nu zijn we gewoon meer gewend..
Dude... ken je klassiekers! Speedball rules man.

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Op vrijdag 28 december 2001 21:52 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Jij snapt er niet zo veel van, je gaat toch geen game van 10 jaar oud reviewen denk na, als je zijn post beter had gelezen had je het ook geweten. Hij bedoelt dat de opvolger gereviewed was.
En welke versie is dat dan |:( (de enige versie die ik ken is Speedball 2100 maar dies gewoon hetzelfde)

• BDT
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-10-2023

BDT

Wow... speedball.... Dat haald oude herinneringen op.... Was altijd zo koel vroeger :)

Sega till I die!

Pagina: 1