Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Wat vinden UT'ers van de nieuwe SWAT mod?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
SWAT rulez!!!!!!!!!! :) :) :)

echter.....

zodra je 2x gewonnen hebt met SWAT of met de TERRORIST... heb je genoeg cash om de tegenstander de volgende 10 rondes zonder moeite de pan in te hakken... pistols vs. machineguns.. :( :( :(

voor de rest is het een hele leuke afwisseling :P :P :P

Verwijderd

ik vindt 't van Half-Life CounterStrike dan beter inelkaar zit, want dan heb je nog de kans om je toch nog te verzetten tegen die team met prachtige wapens :D

ook een rede is dat je ook met bv. een pistool al iemand met 1 schot door z'n kop kan doden :)

verder is SWAT best wel aardig... leuke maps en zo, maar tis nog niet af, allemaal rare, nare bugs nog... misschien later nog

Verwijderd

Topicstarter
Das waar.. SWAT heeft nog lange weg te gaan.. maar begin is goed :)... en ben zelf helemaal verslaafd aan UT.. dus HL speel ik eigenlijk nooit.. terwijl ik het wel op mn pjuter heb... hmmmmmmmm..

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-11 13:00

johnwoo

3S-GTE

Ik ben zeer te spreken over SWAT... Het heeft mij en een paar vrienden al een week van onze normale bezigheden (InstaGib CTF) afgehouden :o

Wat helemaal perfect zou zijn: als je de wapens van SWAT ook in andere UT games zou kunnen gebruiken...
Wacht es effe, misschien kan dat ook! :) Ik zal eens gaan proberen om met de Unreal Editor een SWAT wapen in een ander level te plaatsen. Kijken wat er gebeurt...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-11 13:00

johnwoo

3S-GTE

Nee helaas, het werkt maar een beetje.

Ik heb net even het leveltje CTF-SideRun aangepast (wel eerst een backupje gemaakt natuurlijk :)): eerst de drie .u bestandjes van Swat laden, toen verschenen wel alle Swat-items en -wapens enzo in de browser.
Ik kon echter alleen de Glock, de Desert Eagle en de MAC10 in het level plaatsen... O ja, en de granaten.

Toen geprobeerd te spelen:
1- De zoning wordt er nogal door verneukt. Ik kon allen nog maar mbv ghost naar de andere base komen.
2- De SWAT-wapens verschenen wel in het level, ik kon ze ook oppakken, vreemd genoeg kreeg ik ook de wapens die ik niet in het level kreeg (misschien toch geplaatst maar niet zichtbaar?), vuren ging ook nog wel (paar bots neergemaaid met de Colt >:)) maar om de een of andere vage reden absoluut niet nauwkeurig.
3- De granaten verschenen ook, ik kon ze oppakken, maar toen ik gooide gebeurde er niets...

Conclusie: helaas geen SWAT-wapens in andere gametypes... Misschien kan iemand met verstand van UnrealScript er wat van bakken?

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Je kan de SWAT levels wel naar dm levels hernoemen. Zo kan je met de "gewone" UT wapens in deze levels rondlopen. Misschien een leuk idee voor een LAN-party.

Verwijderd

Misschien voer voor Clay??? :+ :+ :+

Verwijderd

ik heb 1 vraagje omdat ik zelf swat niet heb.
Kan je hiermee nadat je dood ben gegaan in de volgende ronde pistolen die nog op de grond lagen oppakken, wat bij HL counterstrike 3 nog kon maar bij 4 niet meer omdat anders iedereen niet echt ging spelen maar naar die wapens ging rennen

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Ik w8 ff op een nieuwere versie...anders blijf ik aan het downe.

Verwijderd

where the fuck kan ik SWAT en die andere mods downloaden?

Verwijderd

Topicstarter
Bloody-Titan, je kan aan alle mod's, mappen, updates etc etc via de algemene UT-sites komen. Ik gebruik www.planetunreal.com altijd voor links naar diverse sites. Niet moeilijk toch? :)

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-10 10:59
Er is nog veel werk aan de Swat mod. De fun en de kick die je hebt bij ut kan je helaas niet ervaren in deze mod. Spijtig genoeg maar misschien in de volgende updates beter.

Lopen jullie ook zo traag in Swat of is mijn toetsenbord aan het flashen?

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09 22:19
Ja, SWAT heeft inderdaad nogal eens snelheidsprobleempjes naar mijn mening...
Best wel jammer.
Bijvoorbeeld als ik in een keer alle bots op het scherm heb staan en ik gooi er een granaat tussen.
En dan heb ik geen misselijke computer.
De levels daarentegen zijn uiterst geschikt voor deathmatch > :) !
De wapens vind ik een beetje te saai...
Niet dat ze niet tof zijn hoor, maar het gaat al gauw vervelen om met alleen een Desert Eagle en een MP5 ofzo te schieten...
Dingen als granaatwerpers mis ik best wel, en ook bij de meeste wapens de alternate fire...

De Desert Eagle krijgt wel zo'n leuke laserpointer bij alternate fire, en de mp4 schakelt netjes over naar burst/single shot/triple shot, maar dan heb je ook alles gehad... :(
Verder is de AI van de bots niet om over naar huis te schrijven.

Verwijderd

/me vind SWAT best kicke (je kan tegen bots oefenen) maar mist toch veel vergeleken met CS (dat natuurlijk al verder ontwikkeld is): Het superspannende en tactische sluipen naar de andere basis, de veel betere wapens en de sfeer. maar dat zal natuurlijk wel veranderen in de toekomst hoop ik :)
(ik wacht alweer op v1,2)

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Jah idd _IK_ blijf heersen ! ;)

Maar eh in CS zitten ook enorm veel bugs, kan niet eens meer spelen :(

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Verwijderd

Waar kan dit gedownload worden???

URL graag??

Verwijderd

Topicstarter
Nou nou Tolletje.. lees hierboven eens goed... zoekt en gij zult de URL vinden...
Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/cwm/eek2.gif
Pagina: 1