Ik zou graag willen weten of ik een AGP slot heb. Zijn er manieren om dit te weten te komen zonder de comp. open te maken?
( Ik heb een Pent. 2 300 MHz )
( Ik heb een Pent. 2 300 MHz )
Verwijderd
Verwijderd
n00bsOp zaterdag 06 oktober 2001 12:56 schreef Cheatah het volgende:
[offtopic]
gathering of what??
En dat ben jij zeker nog nooit geweest???Op zaterdag 06 oktober 2001 13:02 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
n00bs
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben het nog steeds (op bepaalde gebieden dan), maar kon het gewoon niet laten... Cheatah lokte deze reactie gewoon uitOp zaterdag 06 oktober 2001 13:03 schreef Fatamorgana het volgende:
[..]
En dat ben jij zeker nog nooit geweest???
Verwijderd
Het was inderdaad een inkoppertjeOp zaterdag 06 oktober 2001 13:06 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds (op bepaalde gebieden dan), maar kon het gewoon niet laten... Cheatah lokte deze reactie gewoon uit
Was maar een grapje hoor, sjees...
Daarom staat er ook een knipoog naast m'n opmerking!Op zaterdag 06 oktober 2001 13:06 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Was maar een grapje hoor, sjees...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Als je nu even de hele draad leest, dan had je begrepen dat we elkaar aan het dollen warenOp zaterdag 06 oktober 2001 13:11 schreef Mightymouse het volgende:
ps trek je niks van aan van die gasten hier die denken dat ze alles weten en zijn, het zijn vaak gastjes die op pappie zijn pc zitten te inetten en denken dat ze overaal verstand van hebben
WE ZIJN ALLEMAAL OOIT ERGENS BEGONNEN, IPV SCHELDEN HELP DIE GAST GEWOON STELLETJE SUKKELS.
zo dat lucht op.
Verwijderd
Als je even leest dan had je gezien dat die kast niet open mag.Op zaterdag 06 oktober 2001 13:11 schreef Mightymouse het volgende:
ps trek je niks van aan van die gasten hier die denken dat ze alles weten en zijn, het zijn vaak gastjes die op pappie zijn pc zitten te inetten en denken dat ze overaal verstand van hebben
WE ZIJN ALLEMAAL OOIT ERGENS BEGONNEN, IPV SCHELDEN HELP DIE GAST GEWOON STELLETJE SUKKELS.
zo dat lucht op.
• Weet tegen wie je het hebt. Er zijn hier veel mensen (vaak een van de regulars) die al weten waar ze het over hebben. Adviezen van dergelijke mensen verdienen het niet om in de wind te worden geslagen of weggehoond te worden. Jij vraagt om de oplossing van een probleem, niet zij.
Het is sowieso wijs om het profiel van onbekenden te checken voordat je een negatieve reply geeft. Uiteraard is een onjuist antwoord van een 'newbie' het ook niet waard om afgekraakt te worden. Hij heeft in ieder geval zijn best gedaan om 'mee te denken'.
Verwijderd
Tijdens typen van bericht stond er nog niet dat kast niet open moch vandaan mijn reactie.Op zaterdag 06 oktober 2001 13:15 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Als je even leest dan had je gezien dat die kast niet open mag.
En als ik een oplossing geef en gelijk een grapje maak, is dat dan ook niet goed?
En het is m'n eigen PC'tje, en ik heb van redelijk wat dingen wel wat verstand ja.
Stukje uit de FAQ:
[..]
Verwijderd
Precies zoals hij zegt. Als je nog weet welk type moederbord je hebt, kan je op internet vaak de specificaties van het moederbord met gemak opzoeken en kan je ook achter het aantal AGP sloten komen. Post het anders hier even, misschien dat er meer mensen zijn met hetzelfde moederbord.Op zaterdag 06 oktober 2001 13:26 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Als je nog weet welk mobo je hebt, wil ik het wel voor je opzoeken
Verwijderd
In de 1e post staat het alOp zaterdag 06 oktober 2001 13:27 schreef Mightymouse het volgende:
[..]
Tijdens typen van bericht stond er nog niet dat kast niet open moch vandaan mijn reactie.
Het is niet mijn bedoeling geweest om wie dan ook tegen de schenen te trappen alleen ik heb vaak het idee dat veel mensen hier geen idee hebben waar ze het over hebben en maar een beetje met de rest mee lullen...
Verwijderd
Dan zit er weinig op, probeer het dan idd via de BIOS om er achter te komenOp zaterdag 06 oktober 2001 13:32 schreef ChaosKnight het volgende:
Helaas, ik weet de naam van me MoBo niet en heb ook geen idee hoe die eruit ziet nog nooit mogen openen
Verwijderd
Even Sisoft Sandra instaleren, die zal je alles vertellen.Op zaterdag 06 oktober 2001 13:32 schreef ChaosKnight het volgende:
Helaas, ik weet de naam van me MoBo niet en heb ook geen idee hoe die eruit ziet nog nooit mogen openen
Verwijderd
he! bestaan er dan ook mobo's met meer dan 1 agp-slot..Op zaterdag 06 oktober 2001 13:30 schreef Laserbeak het volgende:
Als je nog weet welk type moederbord je hebt, kan je op internet vaak de specificaties van het moederbord met gemak opzoeken en kan je ook achter het aantal AGP sloten komen.
Verwijderd
dan heb je dus zeker kans dat er geen fysiek agp-slot in zit....Op zaterdag 06 oktober 2001 13:39 schreef ChaosKnight het volgende:
Mischien dat dit helpt, ik heb nu zo'n I740 onboard ding. Nu snap je waarom ik een andere kaart erin wil
Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ
Dat ding heet vaker PCI to AGP brug of zelf PCI to PCI brug. Let daar op. In ieder geval als je meer dan 1 PCI bus in je comp hebt hebbu AGP.Op zaterdag 06 oktober 2001 12:56 schreef Cheatah het volgende:
Kijk eens in je BIOS rond, als er ergens AGP staat dan kun je er redelijk zeker van zijn dat je een AGP slot hebt...
[offtopic]
gathering of what??
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
Verwijderd
You're rightOp zaterdag 06 oktober 2001 13:35 schreef ChaosKnight het volgende:
Volgens mij heeft een Pentium 2 niet altijd een AGP slot.
Correct me if I'm wrong
Verwijderd
Nou dan zijn we eruit: je hebt een AGP slotOp zaterdag 06 oktober 2001 15:07 schreef ChaosKnight het volgende:
IceFlame ik heb idd zoiets staan, om precies te zijn:
INTEL 82443LX/EX Pentium(r) II Processor naar AGP- cotrol
Daaronder staat precies het zelfde maar dan naar PCI brug.
My other computer is your windows box.
Verwijderd
They made me do it.
Verwijderd
Hmmz ja dat kan ook nog, niet aan gedacht.Op zaterdag 06 oktober 2001 16:53 schreef Smoothy_ het volgende:
He Cheatah, er staat bij mij in de BIOS "AGP blabla size" maar ik heb geen AGP slot. Rara hoe kan dat?
Antwoord: Er zit een onboard videokaart op me moderbord met AGP ondersteuning
Verwijderd
Verwijderd
Op zaterdag 06 oktober 2001 13:32 schreef ExiRana het volgende:
Tuurlijk heb je een AGp slot! Je hebt toch een Pentium II!
Verwijderd
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
Nope, de eerste Intel 440FX chipset voor de P-II is van origine een Pentium-Pro chipset en kende geen AGP. Ongelofelijk dat veel mensen het verkeerd hebben.Op zaterdag 06 oktober 2001 23:06 schreef Techwarrior het volgende:
Een pentium-2 heeft ALTIJD een agp slot.
Verwijderd
Verwijderd