Ik kom net terug van mijn werk en doe mijn pc aan. Bij het zoeken naar prim hd vind hij niet mijn Maxtor 10gb schijf[waar winxp opstaat]. Hij gaf wat rare tikken. Dus ik pc uitzetten en opnieuw booten maar weer dezelfde fout. Daarna weer pc uitgezet en de kabels goed aangedrukt alles zat goed. Na het booten weer dezelfde fout, dus ik ging alvast zoeken naar de bon voor garantie. Probeer ik het net nog een keer doet hij het weer. Moet ik me zorgen maken, ik back-up alles nu maar voor de zekerheid.
dat zou ik inderdaad maar doen...
die harddisk staat op het punt om z'n laatste puf uit te blazen lijkt me
in de openleerplaats bij ons op school (ik doe ICT) heeft een kennis dit probleem ook gehad... hd begon vreselijk te ratelen (zo hard dat het geen swappen meer is), na reset deed hij het even goed maar zodra windows 95 (
) geladen moest worden deed hij het weer en een tweede reset mocht al niet meer baten... hd maar naar olp-beheerders gebracht 
waarschijnlijk heeft hij het ondertussen al begeven wanneer je dit leest
wel jammer van die hd...
die harddisk staat op het punt om z'n laatste puf uit te blazen lijkt me
in de openleerplaats bij ons op school (ik doe ICT) heeft een kennis dit probleem ook gehad... hd begon vreselijk te ratelen (zo hard dat het geen swappen meer is), na reset deed hij het even goed maar zodra windows 95 (
waarschijnlijk heeft hij het ondertussen al begeven wanneer je dit leest
wel jammer van die hd...
Hoi
Heb precies hetzelfde probleem gehad met een Maxtor 10 gb. Model 91024U4. Heeft het nog een hele tijd gedaan, iets van 2 maanden. Is uiteindelijk niet stuk gegaan, maar werd wel trager en heb hem dus vervangen.
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Hmmmmm. Ik heb een Maxtor 7,5GB onder RMA teruggestuurd en een 10GB terug ontvangen
, type 91024U4. Ik vraag me nu af of ik daar wel zo blij mee moet zijn.
Computers follow your orders, not your intentions.