Nokia killt een Iiyama VM 411 Pro???

Pagina: 1
Acties:

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Topicstarter
Hey...

Ik zat gister bij mijn pa te internetten, en had me telefoon (3310) vlak naast de monitor gelegd. Toen kreeg ik een SMSje, en na een paar keer schudden viel de hele monitor uit, op standby ofsow. :o Na uitzetten, wachten, en weer aanzetten kwam het weer goed, maar ik was wel geschrokken! Vandaag lag ie er voor de zekerheid iets verder vandaan, maar hij deed het weer. Daarna nog een keer getest, maar hij bleef het nu wel doen.
Ook merkte ik dat als ik bel, het scherm flink aan het dansen is, terwijl mijn eigen iiyama (403, geen trinitron dus) slechts lichte streepjes laat zien als je em bij de monitor houdt...
Is die monitor nou brak, of heb ik gewoon mazzel met mijn eigen monitor???

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Komt door de singalen van je gsm. Meestal hoor je het ook, als vlak bij een speaker legt ofzo.
maar het is vreemd dat ie op stand-by gaat staan, bij mij gaat het beeld weird doen.

Verwijderd

De meeste monitoren krijgen vreemde lijnen bij het scherm, als er een gsm afgaat niet ver ervan. Er zijn wel schermen die een ingebouwde beveiliging tegen magnetisme hebben, omdat je beeldbuis heel snel slijt als er continu een magneet in de buurt zit.

Sommige monitoren hebben er niet zoveel last van, omdat ze goed zijn afgeschermd.

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Is heel normaal, gebruikte ik op het werk altijd als soort 'trilfunctie', gaat je monitor lekker tekeer en dan weet je dat zo je telefoon afgaat. ;)

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Topicstarter
Hmja...
dat die signalen hem storen kan ik wel begrijpen, maar hij knalde echt helemaal uit. Ik dacht eerst dat ik hem gemold had, maar hij deed het na een tijdje weer.
Nu net werd ik weer gebeld, en toen sprong ie weer uit (terwijl ik em gewoon ihn me hand had) Toen het oproep signaal ophield ging het beeld weer aan...

Verwijderd

hahahahahaha

waar kan ik die monitor kopen wil er ook een
dan kan ik rustig mijn telefoon op nemen zonder dat ik afgelijd word door tweakers.net

Verwijderd

ik heb dat niet maar ik heb weer zoemende boxen
maar dat is niet alleen nokia elke mobiele telefoon doet dat
Pagina: 1