Op maandag 08 oktober 2001 18:24 schreef Fire69 het volgende:
[..]
Apology excepted, 'k had me ook niet zo kwaad moete maken!

[..]
Maar ik begrijp dat het hard aankomt als je zo aangeraden krijgt wat je al gedaan had

Communicatie-misverstandje onderling |:
Let's be friends

Ik heb op mijn werk dus zo een overloopstekkertje gevonden,
en via een UTP PC en switch verbonden.
Nu enkel nog via hyperterminal in de console-menu geraken?

In HyperTerminal (ikke Windows NT 4.0/SP6a-versie) kies je dan in de File/Properties/Connect-tab voor Connect using dan COM1: of COM2:, afhankelijk van waar je het kabeltje in hebt gestoken. Als je daar eerst je modem had staan, zul je dan de telefoon-nummers grijs zien worden. Dan ga je naar Configure toe, en kies je voor de meest standaard-settings die er zo'n beetje bestaan :
Bits per second: 9600
Data bits: 8
Parity: none
Stop bits: 1
Flow control: hardware
OK en OK.
Vervolgens het connect-telefoontje aanklikken. Je zou dan verbinding moeten hebben.
Je geeft nu een of meer hengsten op de Enter-toets, dat brengt meestal de console-sessie wel tot leven.
Als dat niet werkt zou je eens kunnen kijken wat er gebeurt als je het ding uit en aan zet, meestal krijg je dan wel wat meldingen over het scherm fietsen.
Blijft het ding koppig, herhaal de oefeningen met
Flow Control:None
Vermoedelijk vertelt de handleiding ook wel of de 9600/n/1-configuratie de goede is.
Als het dan nog niet lukt, dan is er een grote kans dat je nog een null-modem-kabel aan het verloop-stekkertje moet zetten.