[PriceWatch] IDE & SCSI splitsen ? idee ?

Pagina: 1
Acties:

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 17:45
Ik zou het persoonlijk (en ik verwacht dat een heleboel andere tweakers dit ook vinden) het erg fijn vinden als de pricewatch secties:
-CD & DVD burners
&
-CD-ROM & DVD-ROM drives

gesplitst zouden worden in:

- IDE CD & DVD burners
- SCSI CD & DVD burners
&
- IDE CD-ROM & DVD-ROM drives
- SCSI CD-ROM & DVD-ROM drives

Dit alles voor het overzicht... ik zelf ben namelijk nogal pro scsi :) en dan zou het makelijk zijn als ik in 1x BV alle scsi branders in 1 lijst zou zien staan en dat ik niet alles hoef te filteren...

Denk er eens over!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Zou wel goed zijn ik ben ook op zoek naar een welke scsi writers er nog zijn. De mijne is nl aan vervanging toe. En zo is het moeilijk zoeken.

Goed idee :)

Femme

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Zoveel producten staan er niet in die categorie, bovendien zijn de meeste CD-ROM en DVD-ROM drives IDE. De SCSI categoriën zouden dan nogal leeg worden.

• Wild pigeon
Op zaterdag 06 oktober 2001 15:56 schreef Femme het volgende:
Zoveel producten staan er niet in die categorie, bovendien zijn de meeste CD-ROM en DVD-ROM drives IDE. De SCSI categoriën zouden dan nogal leeg worden.
Maar juist omdat er wat minder SCSI aparaten zijn lijkt mij het wel handig als die apart zouden staan zodat je als je op zoek bent naar een scsi product niet eerst alle ide producten er tussen uit hoeft te vissen.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

ctrl-f zoek op scsi :) en dan gewoon een plextor nemen natuurlijk ;) maar splitsen lijkt mij nogal overbodig.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Op zaterdag 06 oktober 2001 19:43 schreef OzBoz het volgende:
ctrl-f zoek op scsi :) en dan gewoon een plextor nemen natuurlijk ;) maar splitsen lijkt mij nogal overbodig.
[off-topic]
Spijtige is dat plextor stop met scsi writers te maken en ze geen 16*10*40* ofzo in scsi hebben.
Voor de rest heb ik ook een Uktraplex 40 als cd-romspeler
[/off-topic]

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Splits dan meteen het case/rackmount gebeuren.
Ik zie absoluut niet het nut dat simpele ATX kasten, SCSI cases én 19" rackmounts onder 1 noemer geschaard worden.

Je zoekt je zo helemaal rot.

Tijd voor een nieuwe sig..

• Wild pigeon
Op zondag 07 oktober 2001 11:54 schreef Koffie het volgende:
Splits dan meteen het case/rackmount gebeuren.
Ik zie absoluut niet het nut dat simpele ATX kasten, SCSI cases én 19" rackmounts onder 1 noemer geschaard worden.

Je zoekt je zo helemaal rot.
agree
Pagina: 1