Bij mij hapert ie als de pest. Vooral met multiplay. Beide pc's voldoen ruimschoots aan de minimumeisen.
gebruik je wel 3D mode en niet Software...
(eg. run de video test)
(eg. run de video test)
Verwijderd
Ik heb een P3-500, 128mb ram en tnt1, en draai 2d-mode....loopt aardig, maar soms droppen de frames behoorlijk als 't erg druk is...
maar wat ik wel zo FOKKIN irritant vind is dat ie soms zo maar freezed....
maar wat ik wel zo FOKKIN irritant vind is dat ie soms zo maar freezed....
Diablo2 loopt bij mij soms ook lekker traag in direct3d...dit schijnt te liggen aan de tnt2...in directdraw geen problemen...ziet er nog niet eens zo slecht uit 
dat freezen is idd helemaal niet cool...ben er nog nooit helemaal dood aan gegaan, maar scheelde paar keer echt weinig
dat freezen is idd helemaal niet cool...ben er nog nooit helemaal dood aan gegaan, maar scheelde paar keer echt weinig
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
hmmm heb vooral last van het feit dat de realm servers nogal vaak down zijn, ben al 3 Hardcore chars kwijtgeraakt door de freezups
ik speel nu dus ook gee hardcore nmeer
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Hmm ik heb er een beetje last van, hoewel mijn pc ook ruimschoots aan de eisen voldoet. ICQ en andere programma's die veel geheugen kosten kun je dan het best uitzetten. (Wel je koetje laten grazen he
)
Ik heb het probleem ook af en toe op p3-500 + tnt 1 en 128 mb Ram.
De servers zijn inderdaad overbelast
Ik heb het probleem ook af en toe op p3-500 + tnt 1 en 128 mb Ram.
De servers zijn inderdaad overbelast
VorteX: toen mijn TNT2 het nog deed draaide Diablo 2 nog zeer goed...Unreal Tournament niet meer... video kaart koeling was kapot
Ook in direct3d?
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Loopt bij mij te hikken in de stad van Act 2 (weet de naam niet mee, iets Arabisch), met alles open in 3D, maar dan wel alleen als ik de automap aan heb staan. Anders is er niets aan de hand. Heb trouwens een Dual Cellery 366@550 met Viper V550 AGP en 128 MB intern.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
De enige momenten dat hij hapert is als ik naar een nieuw level ga (Ik begin de laad schermen te missen want ik kom meestal in een groot gevecht terecht.)
Verwijderd
Ik heb een Geforce2 64MB PII-400 met 128 MB.
Heb alles aangezet wat maar aan kan, maar heb toch problemen met D2. Is bij vlagen zeer traag of stopt zelfs. Opstarten is helemaal een ramp duurt ongeveer 5 minuten van programma start tot speel start
Afsluiten? Mijn PC uitzetten, omdat het spel
gewoon hangt. Dit is met versie 1.01. Versie 1.00 ging ok, alhoewel ook traag.
Verder een fantastisch spel hoor
Heb alles aangezet wat maar aan kan, maar heb toch problemen met D2. Is bij vlagen zeer traag of stopt zelfs. Opstarten is helemaal een ramp duurt ongeveer 5 minuten van programma start tot speel start
Afsluiten? Mijn PC uitzetten, omdat het spel
gewoon hangt. Dit is met versie 1.01. Versie 1.00 ging ok, alhoewel ook traag.
Verder een fantastisch spel hoor
Even een update aangaande mijn vorige post. Heb net de 'eindbaas' van Act 2 gemold (errug sterke gast moet ik erbij zeggen), maar in Direct3D had ik me daar toch een party LAG. Dit was echt niet normaal meer. Moet het toch eens gaan proberen in DirectDraw (dan maar geen 3D).
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Heb D2 vandaag uitgespeeld...een tip voor de Sorceress, gebruik Static Field tegen de Bosses (kunnen ze niet tegen, doet lekker veel pijn).
Verwijderd
Ik heb D2 ook besteld en ik hoop dat ie lekker draait op een PII 233, 64 MB en V3. Weet er misschien iemand of D2 erg snel is in Glide?
Clay, in het begin ging het inderdaad vrij gemakkelijk in Diablo II, behalve bij de specials (waarvan het stikt in het spel trouwens). Maar ik ben nu bij het begin van Act III, maar er zitten toch knap pittige stukken in (ben trouwens een level 23 Amazon op het moment). Ik heb vooral last van die hordes Pigmees (weet effe de echte namen niet meer) met die verrotte Shamans ertussen door. Die krengen zijn veel te snel, doon veel schade en zijn heel moeilijk te raken. Geef mij maar hordes van die Treemen (ook de echte naam effe kwijt). Echt vet moeilijk had ik het in die Spider Caves. Ga dadelijk nog een keer proberen.
Wat mij is opgevallen dat ie bij mij onder Win2000 uitstekend draait op een G400Max, maar een bleuscreen opleverd als je het met een GeForce probeert.
Then again... die GeForce crashed onder Win2000 zowiezo bij bijna alles als je D3D gebruikt... UT is ook alleen op 640x480 te spelen... hogere resulutie, en bij de res wisseling hangtie weer op zijn plaat...
Then again... die GeForce crashed onder Win2000 zowiezo bij bijna alles als je D3D gebruikt... UT is ook alleen op 640x480 te spelen... hogere resulutie, en bij de res wisseling hangtie weer op zijn plaat...
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
op m'n celeron466 (64mb ram) met tnt2kaart draait het allemaal vrij prima.. Alleen ratelt 'ie nogal veel en lang (op een 7200 rpm hd) als je een area binnenkomt met nieuwe vijanden en textures enzo.
En echt traag ging het bij pas toen ik het eind monster bij act 2 verslagen had (na ongeveer 10x dood te zijn gegaan), en ik bij die engel tyreal ofzow kwam (op het punt waar baal gevangen was).
maar voor de rest geen traagheden.
ik draai 'em btw met alle instellingen hoog en aan, en de koe staat dan uit >
En echt traag ging het bij pas toen ik het eind monster bij act 2 verslagen had (na ongeveer 10x dood te zijn gegaan), en ik bij die engel tyreal ofzow kwam (op het punt waar baal gevangen was).
maar voor de rest geen traagheden.
ik draai 'em btw met alle instellingen hoog en aan, en de koe staat dan uit >
Verwijderd
Ik heb nadat ik problemen had met de 3D instelling met mijn Geforce2 kaart, het spel een keer in standaard mode opgestart.
Wat schetst mijn verbazing, ik zie geen kwaliteitsverschil en het spel start direct op in tegenstelling tot eerst. Vertragingen in het spel zijn nu ook nog maar zeer sporadisch.
Wat schetst mijn verbazing, ik zie geen kwaliteitsverschil en het spel start direct op in tegenstelling tot eerst. Vertragingen in het spel zijn nu ook nog maar zeer sporadisch.
Bij mij gaat het de eerste seconde langzaam als ik met het spel begin of als ik door een portaal ga
(PII 400, 192Mb, 64Mb V5 5500)
Trouwens ik vind diablo II af en toe veel moeilijker dan diablo I
(PII 400, 192Mb, 64Mb V5 5500)
Trouwens ik vind diablo II af en toe veel moeilijker dan diablo I
het laden gaat super snel 20 sec. of zo, maar hij hikt heel veel ja.
Voor de rest vind ik het een gaaf spel ben nu een lvl.24 barbarian aan het einde van act 3.
celeron 400@450
128 mb
tnt 16 mb
Voor de rest vind ik het een gaaf spel ben nu een lvl.24 barbarian aan het einde van act 3.
celeron 400@450
128 mb
tnt 16 mb
Bij mij gaat alles met systeem nu zo goed dat ik met hardcore barb begonnen ben nu level 23 in act 3. Laatste twee weken veel gespeelt een niet een block up. Wel paar keer beetje lag.
Verwijderd
Ik heb zelfs in het eindlevel zoveel moeite gehad om te blijven leven. Steeds schokken als een gek, en als ik een TP in loop begint ie ook te schokken als een leip, wat mij dus ook een aantal bijna-dood ervaringen heeft opgeleverd. Verder wel gaaf spel. Is uitbreiden naar 256 mb ram een verbetering t.o.v de 128 nu?
in de laatste kamer is er inderdaad ernstig veel loadlag tussen die groepen monsters. dit is het beste te ontwijken door na iedere groep, naar het begin van de kamer terug te lopen, en daar ffies wachten tot ze gespawned zijn.
)
Verwijderd
Ja de automap kost inderdaad zeer veel fps.
Hem uitzetten geeft bij mij zo'n 15fps winst. Het is wel aardig wennen om zonder automap te spelen, maar helaas ook noodzakelijk, anders gaat het gewoon te schokkerig op bepaalde punten
Hem uitzetten geeft bij mij zo'n 15fps winst. Het is wel aardig wennen om zonder automap te spelen, maar helaas ook noodzakelijk, anders gaat het gewoon te schokkerig op bepaalde punten
Verwijderd
Met mijn Geforce 2 Deluxe and Duron @ 900 en 384 MB happert Diablo II ook nog wel eens. Dit schijnt een bekend probleem te zijn en gebeurd bij mij alleen in act V.
Ik speel overigens alleen on-line met secure characters, dus misschien dat daar ook wat lag vandaan kan komen.
Ik speel overigens alleen on-line met secure characters, dus misschien dat daar ook wat lag vandaan kan komen.
hiero duron 750@850 geforce 2mx, 640 Mb ram, win2k
schokt ook af en toe
vrij vervelend
schokt ook af en toe
vrij vervelend
In act V aan het eind voor baal blijft die ook lang freezen en zijn m'n fps rond de 4/5. Celeron 800 , 256 mb en geforce 2 mx. Diablo2 vraagt gewoon veel.
Verwijderd
Waar ik me trouwens ook gruwelijk aan erger is het laden van CD. Heb ik godver de godver 1.7 Gig Diablo II op schijf staan... gaat ie toch nog van schijf CD lezen als een monster gekilled wordt!!!
Das toch vet klote
.
Das toch vet klote
Verwijderd
Inderdaad, D2 LoD is niet echte gezonde code. Waarschijnlijk is het toevoegen van 3D niet echt een makkelijke ingreep geweest op de code. Het spel loopt gewoon op HIGH end systemen net zo kut als op low end.
Ook hier en daar wat glitches met mijn GF2 MX (niet OC).
Ik denk dat het gewoon de code is van het spel, blizard boys moeten gewoon eens de hele engine opnieuw bekijken!
Maar wat is het spel cool zeg, heerlijke items, waanzinnige gevechten. Ik heb wel het gevoel dat ie multiplayer wat gevender is met special items.
Iedereen al de Runes gechecked!? daar zitten ook loeuke dingen tussen. En de charakter item only dingen zoals het rottende hoofd voor de necromancer, waanzinnig gewoon!
Pluimpje voor de originaliteit, maar min punten voor de engine.
Ook hier en daar wat glitches met mijn GF2 MX (niet OC).
Ik denk dat het gewoon de code is van het spel, blizard boys moeten gewoon eens de hele engine opnieuw bekijken!
Maar wat is het spel cool zeg, heerlijke items, waanzinnige gevechten. Ik heb wel het gevoel dat ie multiplayer wat gevender is met special items.
Iedereen al de Runes gechecked!? daar zitten ook loeuke dingen tussen. En de charakter item only dingen zoals het rottende hoofd voor de necromancer, waanzinnig gewoon!
Pluimpje voor de originaliteit, maar min punten voor de engine.
Ik was altijd redelijk tevreden over de performance, maar gisteren probeerde ik op nightmare Baal te verslaan maar keek toen gewoon tegen een dia voorstelling aan. Ik speelde met een necro, maar met alleen een golem en een huurlingetje. Terug schakelen naar 640x480 leverde niets op en de automap was uit.
10 second ninja DONE
Bij mij gaat het ook heel traag (10 tot 25 fps normaal)
Bij bazen of grote gebouwen of veel monsters zakt ie nog meer (bij het verslaan van diablo had ik een gemiddelde fps van 1 (dus soms ook op 0))
Dit is eigenlijk de reden dat ik het niet meer speel, want dat neemt heel wat plezier weg als je niet lekker soepel kunt spelen.
Kheb ook een goede computer: P3 600, 640 MB SDRAM, GF2 Pro 32 MB, 10x DVD, 32x CD.
Overal laatste drivers voor en zelfs een VIA 4-in-1 pack geprobeerd. Niets hielp
Voor de rest deden alle spellen het wel perfect. Q3 1024x786 (of zo) haalde ik makkelijk 70 fps. Meestal speelde ik in 800x600 en dan bleef die altijd op 90 fps (want hij kon niet hoger)
Bij bazen of grote gebouwen of veel monsters zakt ie nog meer (bij het verslaan van diablo had ik een gemiddelde fps van 1 (dus soms ook op 0))
Dit is eigenlijk de reden dat ik het niet meer speel, want dat neemt heel wat plezier weg als je niet lekker soepel kunt spelen.
Kheb ook een goede computer: P3 600, 640 MB SDRAM, GF2 Pro 32 MB, 10x DVD, 32x CD.
Overal laatste drivers voor en zelfs een VIA 4-in-1 pack geprobeerd. Niets hielp
Voor de rest deden alle spellen het wel perfect. Q3 1024x786 (of zo) haalde ik makkelijk 70 fps. Meestal speelde ik in 800x600 en dan bleef die altijd op 90 fps (want hij kon niet hoger)
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Beetje oude koe nietwaar? 
En verder is het gewoon een feit dat Diablo klote loopt op wat voor pc dan ook
Als je hier nog over door wil praten, kijk dan even in het grote Diablo 2/LoD topic.
En verder is het gewoon een feit dat Diablo klote loopt op wat voor pc dan ook
Als je hier nog over door wil praten, kijk dan even in het grote Diablo 2/LoD topic.
There is no magic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()