ik heb winroute op mijn pc geinstalleerd en dat werkte voorheen perfect. nou heb ik de harde schijf geformateerd en alles opniew geinstalleerd alleen heb ik toen per ongeluk voor de netwerkkaart een andere driver geinstalleerd maar dat werkte wel alleen winroute werkte hier niet mee. dus heb ik de orginele driver maar weer geinstalleerd en nu staat bij apparaatbeheer de juiste kaart aangegeven maar in winroute staat nog steeds de oude kaart. hoe kan ik dit veranderen?
mijn probleem is namelijk dat ik zodra ik winroute aanzet geen internetverbinding heb zowel op de server als de client, (wel kan ik ip's pingen maar geen www.adres.nl ofzoiets). dus het zou misschien ook een dns probleem kunnen zijn.
dus ff kort en winroute wordt een andere netwerkkaart aangegeven als in apparaatbeheer en ik denk dat dit mijn probleem is. hoe verander ik dat?
ik kom er echt niet meer uit en heb al heel wat topics erover nagelezen
bvd
mijn probleem is namelijk dat ik zodra ik winroute aanzet geen internetverbinding heb zowel op de server als de client, (wel kan ik ip's pingen maar geen www.adres.nl ofzoiets). dus het zou misschien ook een dns probleem kunnen zijn.
dus ff kort en winroute wordt een andere netwerkkaart aangegeven als in apparaatbeheer en ik denk dat dit mijn probleem is. hoe verander ik dat?
ik kom er echt niet meer uit en heb al heel wat topics erover nagelezen
bvd
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P