Het valt mij nu pas op dat ik 2 nieuwe forum`s erbij krijg, Stuffis generalis en Nieuws,sport, Tv & Muziek!
Aleen nog geen HK...
Verwijderd
MwoahOp zaterdag 06 oktober 2001 12:10 schreef ExiRana het volgende:
Nu heb ik 689 posts dus dat zit wel goed.
Nog ff geduldGeregistreerd op: 04 september 2001
Dat nieuwbies kunnen zien wat ze erbij krijgen?Op zaterdag 06 oktober 2001 12:10 schreef Phreak het volgende:
En het nut hiervan is..
Daar komt wellicht binnenkort verandering in, want nieuwe leden krijgen de FAQ dan ook nog es in hun mailbox.
En wiens schuld is dat?Op zaterdag 06 oktober 2001 12:13 schreef ExiRana het volgende:
Dat nieuwbies kunnen zien wat ze erbij krijgen?Nog geen 10% van alle mensen leest de FaQ dus...
Alsof ze die dan gaan lezenOp zaterdag 06 oktober 2001 12:58 schreef havana het volgende:
Daar komt wellicht binnenkort verandering in, want nieuwe leden krijgen de FAQ dan ook nog es in hun mailbox.
Je moet blijven hopen he!Op zaterdag 06 oktober 2001 13:07 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Alsof ze die dan gaan lezen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik heb hem wel helemaal doorgenomen!Op zaterdag 06 oktober 2001 13:07 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Tja... als ze em dan nog niet lezen, is het eigen domme schuld. Nu kunnen ze tenminste niet zeggen 'ow ik wist niet dat er 1 was'. "Tja sorry agent, ik denk al... wat zijn al die driekleurenpaaltjes toch leuk voor het uitzicht, maar hoe moet ik nou weten dat je bij rood moet stoppen?"Op zaterdag 06 oktober 2001 13:07 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Hum, ik verbaas mij er altijd over, bijna 700 posts in 1 maand, ik doe daar 3/4 jaar over !
Is nog rap, zit hier nu iets langer dan een jaar en heb ongeveer 500 posts, ach ben een passieve forummerOp zaterdag 06 oktober 2001 13:41 schreef -polle- het volgende:
Hum, ik verbaas mij er altijd over, bijna 700 posts in 1 maand, ik doe daar 3/4 jaar over !
* Bobbert is ook een passieve userOp zaterdag 06 oktober 2001 14:08 schreef Peewee het volgende:
[..]
Is nog rap, zit hier nu iets langer dan een jaar en heb ongeveer 500 posts, ach ben een passieve forummer
Ik hou gewoon van veel posten!
Kunnen jullie dat niet veranderen? in plaats van 60 dagen wachten voor de HK naar 500 posts en dan naar de HK?
en dan gaat iedereen nutteloze topics plaatsen om alleen maar aan de 500 te komenOp zaterdag 06 oktober 2001 21:48 schreef ExiRana het volgende:
Ik hou gewoon van veel posten!Kunnen jullie dat niet veranderen? in plaats van 60 dagen wachten voor de HK naar 500 posts en dan naar de HK?
Tja, dat is ook weer waar...Op zaterdag 06 oktober 2001 21:57 schreef blackboarder het volgende:
[..]
en dan gaat iedereen nutteloze topics plaatsen om alleen maar aan de 500 te komenlijkt mij niet handig
Pagina: 1