Toon posts:

Niet posten bij opstarten PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn pc opstart, moet ik 9 van de 10 keer de resetknop gebruiken voordat ie normaal post :(.

Als ik de powerknop indruk krijg ik een aantal lange piepen en vervolgens niets meer(monitor komt ook niet uit sleepstand), als ik reset hoor ik één piep en vervolgens post ie gewoon :? :?

Heeft iemand dit zelfde probleem, en hoe dit op te lossen??

Voor specs. zie onder.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 06 oktober 2001 12:05 schreef Syntax_XL het volgende:
Als ik mijn pc opstart, moet ik 9 van de 10 keer de resetknop gebruiken voordat ie normaal post :(.

Als ik de powerknop indruk krijg ik een aantal lange piepen en vervolgens niets meer(monitor komt ook niet uit sleepstand), als ik reset hoor ik één piep en vervolgens post ie gewoon :? :?

Heeft iemand dit zelfde probleem, en hoe dit op te lossen??

Voor specs. zie onder.
Misschien dat je geheugen niet helemaal goed zit. Meestal begint je computer te piepen als je geen of kapot RAM hebt. Ik zou als ik jou was ff je RAM opnieuw in je moederbord prikken.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

hoi. ik heb zowat hetzelfde systeem als jij zie ik =]

iig, ik zou alle pci/agp/isa kaarten aandrukken, alle connectoren langslopen, etc

Verwijderd

COmbinatie Abit Kt7(A) en Asus 7700... same here ik heb een Kt7 en die doet ook, niets helpt helaas. :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 oktober 2001 17:16 schreef CB het volgende:
COmbinatie Abit Kt7(A) en Asus 7700... same here ik heb een Kt7 en die doet ook, niets helpt helaas. :(
|:( hmmmmz dan zit er nix anders op dan of comp 24/7 aan te laten, of elke keer te reseten. Iig thx voor de support all *D