Server opzetten bij Chello

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Hoi,

Ik wil misschien een FTP server gaan opzetten met warez erop. Op de site van Chello staat dat het niet is toegestaan om een server op te zetten. Is hier iemand die een server draait (en Chello heeft). Zo ja, heb je dan wel eens gezeik gehad van Chello? Anders ga ik ook wel een server opzetten.

Thnx.

Verwijderd

Draai ook wel eens een webserver maar nog nooit gezeik gehad ;)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:48
Op zaterdag 06 oktober 2001 11:37 schreef Species_8472 het volgende:
Draai ook wel eens een webserver maar nog nooit gezeik gehad ;)
maar als je warez draait en het valt op door veel dataverkeer, kan je bestwel eens in de problemen komen denk ik...

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-04 18:10

MRic3

Of praat ik weer poep?

Bij chello een eigen server op zetten?
Dat mag niet, en daarom doe ik dat ook niet ;)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

FTP server met 16 kb/s upload??? nehh heb je nix aan. maar wel mogelijk ik heb al bijna een jaar lang een mail server 24/7 aan staan en nog nooit gezeik mee gehad :)

<edit>
16kb/s upload heb ik nog nooit gehaald
</edit>

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:50
Een warez server op chello? Je kan het proberen, maar je gebruikers zullen er weinig lol aan beleven met de 16 kB/s upload.

Verwijderd

Het is idd niet slim en het is heeeeeeel traag jah :(

Je kunt UT wel vergeten als je je server open hebt staan :(

Ik gebruik het ook alleen op verzoek als een kennis ff iets moet hebben ;)

Voor crackjes en liedjes ofso, en ik ben weg, dan hoef ik maar ff een klikje te doen en naar een uurtje weer uit >:)

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07-2025

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

En als jij een server hebt runnen waar ze van aan het leechen zijn, probeer dan nog zelf maar eens iets te doen op internet... En ja, leechen met 16KB/sec met meerdere delen is niet echt veel!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Bij mij staat tie standaard aan (ook chello) en ook nog eens op poort 21, maar tis voor prive gebruik, gewoon als ik van school naar huis wil sturen kan da met lekker 160kB/s, en als vrienden ff iets groters moeten opsturen dan dat in de mail past. Verder niet public dus. Moet kunnen lijkt mij :)

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Bedankt voor jullie antwoorden. :)

Als ik een server zou opzetten zou ik een user max. van 2 doen, zodat ze 7.5kb/sec kunnen downloaden. En alleen voor echte warez-vrienden waarvan ik ook weleens iets krijg. Maarja, ik zie wel.

Verwijderd

Sorry.. maar mensen die warez servers op hun kabel verbinding gaan draaien mogen ze van mij part best afsluiten....

De upstream band is niet alleen maar zo klein om mensen te ontmoedigen om dergelijke dingen te draaien, maar ook omdat de upstream band een gevoelig iets is; het is veel makkelijker om iets te "broadcasten" over een kabelnetwerk richting je klanten dan omgekeerd.

Als iedereen non-stop zijn 16 kb/s upstream gaat dichttrekken dan blijft er helemaal niets meer van de snelheid over.

En BTW: dergelijke vragen mag je hier eigenlijk helemaal niet stellen!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

opzetten van een warez server is illegaal, meehelpen aan illegale dingen schijnt ook illegaal te zijn (of is iig moreel onverantwoord).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.