krijg geen geluid uit mn stereo!

Pagina: 1
Acties:

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hela!

Ik heb een mooi kabeltje tussen mn SB Live 1024 en mijn stereo, maar wat ik ook probeer ik krijg geen geluid uit mn stereo. Wel uit mijn pc boxjes. Kabel zit op mn stereo 100% zeker goed (is nl maar één mogelijkheid :9, of je zou zwart en rood om moeten wisselen :P). In mn geluidskaart heb ik ook alle uitgangen geprobeerd, maar niks werkt. Oja, ik was nog wel zo slim om de stereo op Aux te zetten. Wat doe ik verkeerd? :?

BreadFan

Verwijderd

hmmmm.... staat je stereo niet op tape-monitor??

Verwijderd

Heb je die stereo op de 2e line out zitten?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
zit er op die stereo geen knop van aux of TV ? druk die in en je kan genieten van je mp3tje >:)

• BreadFan
  • Niet online
Zie eerste posst, ik heb hem dus op aux staan

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je niet toevallig perongeluk je playcontrol in windows op Mute of gewoon erg laag staan?

En heb je niet toevallig de draadjes is aux-uit zitten van je stereo toren?

Bij mij doet ie het wel btw en in één keer

(Bij sb live moet het kabeltje op stereo-uit-voor (groen) op de 2e vanaf de gameport)

Verwijderd

probeer es de digital out in je surround mixer uit te schakelen.. wil ook welles werken.. !!

• BreadFan
  • Niet online
OK, ik heb hem nu dus in de groene output geplugd, en nu krijg ik dus (Holladiejee :D) geluid uit mn stereo. Alleen een beetje jammer dat ik nu geen geluid meer uit de (pc)boxjes heb, omdat die in geen van de andere uitgangen werkt. Alleen als ik hem in de roze uitgang plug hoor ik een paar doffe plofjes. Hoe krijg ik het voor elkaar om én uit de stereo én uit de boxjes geluid te trekken?

BreadFan

• DaDaJoker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01-2025

DaDaJoker

Specs? Zie signature...

Tegen de soundblaster zeggen dat je een 4-speaker setup hebt...

Specs? Zie ondertitel...

Verwijderd

Ik heb er een splitsertje tussen gezet. Kun je vast wel halen bij je plaatselijke electroboer. Van één uitgang maak je er dan gewoon twee zodat je dus ook twee dingen aan kunt sluiten.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

je hebt de kabel toch wel in de INPUT van de versterker zitten en niet in de OUTPUT?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

Jag

Op zaterdag 06 oktober 2001 16:03 schreef DaDaJoker het volgende:
Tegen de soundblaster zeggen dat je een 4-speaker setup hebt...
Idd, als je aan je SB vertelt dat je vier speakers hebt, dan kan je beide uitgangen gebruiken. Eén is weliswaar voor de rear speakers, maar met een stereobron maakt dat niet uit. Zo lang je maar niet met balances gaat hannessen.

• BreadFan
  • Niet online
Mensen, mijn dank is groot!

It works deliciously! *D

BreadFan
(Die nu de plaatsing van zijn boxen gaat veranderen, omdat ie alles op een rijtje heeft staan)
Pagina: 1