Ik heb me gisteren een Eizo l461 lcd scherm gekocht, op zich prima scherm, ik heb hem op dit moment aangesloten op mijn asus v7100 videokaart (met analoge aansluiting). Ik heb bij deze monitor ook een Matrox G550 besteld (echter deze heb ik nog niet in mijn bezit) ook heb ik er een kabel bij gekocht met een aantal aansluitingen.
2x DVI stekker (24 pinnetjes en een dwarsliggend streepje)
1x 60 polige aansluiting (waar is deze voor?)
het lijkt op een Y kabel met de 60 polige aansluiting aan 1 kant de 2xDVI connector aan de andere kant.
wie kan mij vertelellen of deze kabel te gebruiken is in mijn opstelling? en tevens wat voor vage 60 polige aansluiting het is (heb al op het internet gezocht, maar kon onder de diverse soorten DVI specifikatie niet iets vinden met 60 polige aansluiting, mijn vermoeden is dat het voor Mac computers is...
Ik kan het dus niet testen (matrox is nog niet binnen) maar mocht het niet werken dan ruil ik deze kabel maandag gelijk ff weer in)
2x DVI stekker (24 pinnetjes en een dwarsliggend streepje)
1x 60 polige aansluiting (waar is deze voor?)
het lijkt op een Y kabel met de 60 polige aansluiting aan 1 kant de 2xDVI connector aan de andere kant.
wie kan mij vertelellen of deze kabel te gebruiken is in mijn opstelling? en tevens wat voor vage 60 polige aansluiting het is (heb al op het internet gezocht, maar kon onder de diverse soorten DVI specifikatie niet iets vinden met 60 polige aansluiting, mijn vermoeden is dat het voor Mac computers is...
Ik kan het dus niet testen (matrox is nog niet binnen) maar mocht het niet werken dan ruil ik deze kabel maandag gelijk ff weer in)
A wise man's life is based around fuck you