dvi cable met vreemde stekker

Pagina: 1
Acties:

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Ik heb me gisteren een Eizo l461 lcd scherm gekocht, op zich prima scherm, ik heb hem op dit moment aangesloten op mijn asus v7100 videokaart (met analoge aansluiting). Ik heb bij deze monitor ook een Matrox G550 besteld (echter deze heb ik nog niet in mijn bezit) ook heb ik er een kabel bij gekocht met een aantal aansluitingen.

2x DVI stekker (24 pinnetjes en een dwarsliggend streepje)
1x 60 polige aansluiting (waar is deze voor?)

het lijkt op een Y kabel met de 60 polige aansluiting aan 1 kant de 2xDVI connector aan de andere kant.

wie kan mij vertelellen of deze kabel te gebruiken is in mijn opstelling? en tevens wat voor vage 60 polige aansluiting het is (heb al op het internet gezocht, maar kon onder de diverse soorten DVI specifikatie niet iets vinden met 60 polige aansluiting, mijn vermoeden is dat het voor Mac computers is...

Ik kan het dus niet testen (matrox is nog niet binnen) maar mocht het niet werken dan ruil ik deze kabel maandag gelijk ff weer in)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Zit op de Matrox-kaart niet de tegenpool van je 60 polige stekker?

• Zwelgje
geen idee, ik heb die kaart nog niet, en de plaatjes die ik heb gezien op het internet zijn niet echt duidelijk

Verwijderd

Ik ben er vrijwel zeker van dat de kabel die je gekocht hebt nodig is om aan te sluiten op de LFH-60 connector op je G550. Er zijn volgens mij drie varianten van de G550 en op één van die varianten zit zo'n connector. Als jij straks je videokaart en het blijkt een ander type G550 te zijn zou ik dat kabeltje maar terugbrengen.

Kijk voor meer informatie bijvoorbeeld eens hier http://www.matrox.com/mga/support/user_manuals/mill_g550/millg550_en.pdf

• Zwelgje
ik hoop dat je gelijk hebt, ik heb wel de duurste variant besteld van die kaart..

ik zie het wel

wel bedankt voor de link, deze had ik nog niet gevonden.

• Zwelgje
overigens ik heb de kaart binnen, er zit inderdaad een 60 polige stekker op, de kabel is werkend!

dit ter info, voor diegenen onder ons die zaten te wachten op deze spannende afloop :)

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 16:51

evaarties

Powerball @ 12.582

edit:

Foutje.. verkeerd thread

Verwijderd

bedankt voor de info. ik was inderdaad benieuwd.

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 20:45 schreef zwelgje2 het volgende:
overigens ik heb de kaart binnen, er zit inderdaad een 60 polige stekker op, de kabel is werkend!

dit ter info, voor diegenen onder ons die zaten te wachten op deze spannende afloop :)
Hi there! Vraagje voor Zwelgje

Ik zit met bijna een identieke situatie (helaas voor mij geen EIZO maar een IIYAMA AS4431D) Ik heb zeeer waarschijnlijk dezelfde Matrox G550 echter zit er bij mij alleen een 60 pins DVI naar 2 maal D-15 (analoog) stekker bij.

Zou je mij wat meer info kunnen geven over de DVI kabel die je gebruikt en waar/hoe ik deze in mijn bezit kan krijgen ?

Als we dan toch bezig zijn.... Is deze kabel te verlengen ?

Alvast mijn uitzinnige dank voor uw antwoord...

Iemand anders misschien....
Pagina: 1