Ik heb gister Driver 2 aangeschaft, in de hoop het spel te kunnen spelen via een emulator. Nu heb ik het getest met zowel Bleem! als Connectix Virtual Game Station, met als conclusie dat het spel WAARDELOOS loopt met Bleem, en perfect met Virtual Game Station. Echter, sinds Virtual Game Station van de markt is gehaald zijn er geen updates voor die emulator meer verschenen, en nu herkent ie m'n Pentium 4 niet en krijg ik de melding "CVGS requires a Pentium-class processor or later to run." Nu kan ik het dus niet opstarten, terwijl Driver 2 perfect loopt op deze emulator (ik heb 'm getest op m'n oude P2). Nu is mijn vraag: Weet iemand toevallig een manier om 'm wél aan de praat te krijgen? Misschien een onofficiele patch, of een paar wijzigingen in de config van m'n PC, of is er misschien een programmaatje dat simuleert dat er een P3 of AMD processor in m'n computer zit? Alvast bedankt voor de reacties.
Verplaatst van Software Algemeen naar SpielerijOp zaterdag 06 oktober 2001 12:02 schreef daylife het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee?
ah oke, ik vond het al vreemd dat ik 'm niet meer kon vinden bij Software Algemeen...maar Virtual Game Station is software, geen spel, vandaar dat ik 'm daar had neergezet.