Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Unreal Tournament ?? Help!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zojuist PC opnieuw geinstalleerd, dus ook unreal tournament. echter UT wil niet meer onder direct 3d opstarten?? Als ik opstart krijg ik video class blahblah, ook kan ik niet meer kiezen voor direct 3d, alleen software rendering staat aangevinkt?? wtf?? hoe kan dit?? Heb een geforce 256SDR met nvidia 5.16 drivers, moet toch goed gaan?? in de ini staat alles fullscreen op true?? laatste update 4.20 gedownload, dus... wat de ik fout???

alvast bedankt

Mart

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Win98??

Weet je zeker dat je na je verse installatie directx 7 geinstalleerd heb?? Win98SE installeert namelijk maar 6.1. 7, dat heeft UT nodig.. Post wat meer over je systeem layout. Kunnen mensen beter inschatten, wat het probleem zou kunnen zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Oke, sorry, was gister laat en ik was zwaar pissig.

Systeem :

Aopen AX64 moederplank (via)
Pentium 3 700e
192 MB PC100 SDRam
geforce SDR
en alles wat er nog bij hoort

WIndows 98se opnieuw geinstalleerd, ook direct x 7a geinstalleerd. Als ik nu ut opstart, krijg ik een venster (640x480) Als ik de 3d driver wil veranderen, staat daar bij de gevonden hardware alleen software rendering, als ik die verander in 3d (door alle devices aan te klikken) en ik start opnieuw op, dan krijg ik weer een venster.

Hoop dat mijn probleem wat duidelijker is.

Alvast bedankt voor suggesties

Mart

Verwijderd

Probeer nog een keer te patchen. Wat jij nu hebt, heb ik als ik UT niet gepatched heb. Kijk anders even op de support pagina http://unreal.epicgames.com/

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 20:28

Tuinhark

Retro

http://www.glsetup.com
En download de nieuwste GL drivers?

Verwijderd

offtopic:
Welke knop is voor translocater? (default dan)

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
[offtopic antwoord]
Druk op 1 voor je translocator en nog een keer op 1 voor je impact hammer.
[/offtopic antwoord]

Verwijderd

Topicstarter
Opnieuw patchen heeft geholpen :)
thanks guys!!
Pagina: 1