Ik ben de kleur van mijn Palm IIIc een beetje zat. weet iemand of er covers (liefst aluminium zoals de Vx series) verkrijgbaar zijn voor mijn palmpie. en dan bedoel ik niet die lelijke brando doorzichtige ale kleuren van de regenboog covers. maar echt mooie. of heeft iemand ervaring met spuiten. Mijn spuit ervaringen waren o.k. ware het niet dat alles binnen 3 weken kaal begon te worden en er dus niet meer uitzag.
heb al wat gevonden............. Echt heel vet check www.dave.com maar wel beetje duur
Idd mooi, maar $225 voor een aluminium bakje is.. uh... duur
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
-----Op zaterdag 06 oktober 2001 10:33 schreef Dramamaster het volgende:
Ik ben de kleur van mijn Palm IIIc een beetje zat. weet iemand of er covers (liefst aluminium zoals de Vx series) verkrijgbaar zijn voor mijn palmpie. en dan bedoel ik niet die lelijke brando doorzichtige ale kleuren van de regenboog covers. maar echt mooie. of heeft iemand ervaring met spuiten. Mijn spuit ervaringen waren o.k. ware het niet dat alles binnen 3 weken kaal begon te worden en er dus niet meer uitzag.
Ja, nou bij Mediamarkt kun je ook covers kopen met vele kleuren, mettalic enz...
, Max