Toon posts:

Novell NetWare 6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Novell NetWare 6 zien draaien, en ik durf te wedden dat geen een NetworkOS zo snel is als deze. 130mb in een halve minuut. Probeer dat maar eens met wat anders. Maar zo zie je Novell is een ECHTE File/Webserver :P

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:26

B2

wa' seggie?

Op zaterdag 06 oktober 2001 10:27 schreef MCJW_mark het volgende:
Ik heb Novell NetWare 6 zien draaien, en ik durf te wedden dat geen een NetworkOS zo snel is als deze. 130mb in een halve minuut. Probeer dat maar eens met wat anders. Maar zo zie je Novell is een ECHTE File/Webserver :P
Jups, Novell als fileserver, en een linux of bsd als webserver.
Heel MS niet nodig.

• RG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11-2025

RG

Lambda

Wat heeft Novell met de snelheid van het verzenden van bestanden te maken?? 130 MB in een halve minuut is dus 4,3 MB per seconde. Dat haalt mijn netwerk met Linux server makkelijk over switch naar mijn bak en dat met RealTek kaarten. Dus ja ik zou niet weten wat daar nou zo boeiend aan is??

[deze advertentieruimte is te koop]

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Zo speciaal is dat niet, een goed 100Mbit netwerkje moet toch wel een bestand van 130MB in een seconden of 15 kunnen?

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dat is bedroevend weinig.. met NW5.1 en een cheap IDE schijfje + ditto netwerkkaartje haal ik al uhm.. 8MB/s...

(neemt niet weg dat NW6 idd leuk is :))

Verwijderd

Novell NetWare 6 is nog Beta, op dit moment draai ik hier met Beta 3!
en de snelheid van kopieren heeft weinig mee te maken.

Je hebt ook erg weinig verteld over die Netwerk!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
echte fileserver OK, maar webserver??? nee dank je als webserver ga ik geen novell draaien, daar zijn andere OS'sen beter voor te tunen,

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Ehhhh.... Samba?? die is net zo snel....

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
precies, en ach snelheid hangt natuurlijk ook van de hardware af, zet maar eens een p200 met linux op (met samba) en een p200 met novell, dan is samba wel sneller,

alleen NetWare 6 draait niet eens op een p200..

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1