Toon posts:

F1 World grandprix

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb dit spel net gekocht(vetvetvet)
Alleen nu wil ik het graag vanaf de harde-schijf spelen, ik heb een hekel aan continu cd`s te pakken omdat je voor ieder spel de originele cd nodig hebt.
Dusnu vroeg ik me af of iemand een crack of zoiets heeft(of een andere manier om het te doen).
Ik heb al gezocht maar kan niets vinden

Bedankt hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-10 22:38

HenkS

Da_king alias HenkS

al zo'n soort cracks staan op:
www.gamecopyworld.com

zoek op je spel en zie of hij erbij staat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thx, maar er staat alleen hoe je een Copy moet maken en ik heb de originele cd dus ik wil alleen een crack zodat ik niet die klere cd er elke keer in hoef te doen.

hoi, thxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Er zijn proggies om op je HD een virtueel station te maken, wat dan een cd voorstelt (je gamecd). Dan zet je je cd op HD en het spel denkt dat het een CD voorstelt. Hoe die progs heten ben ik met mijn bierhoofd alweer vergeten.....

Je quest voor cracks betreft de No cd cracks. Misschien, dat het spel nog wat te nieuw is, voor een crack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Die crack staat inderdaad (vreemd genoeg) niet op GameCopy World. Contact me maar als je de crack wilt hebben.

M.v.g,

Koen Roumen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Volgens mij heet het proggie trouwens Virtual CD, na een lekkere Chouffe aan de Aalsmeerweg (www.aalsmeerweg.com), komt het allemaal weer boven...
Pagina: 1