Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
Dat of je pakt ff de doos waar het mobo in heeft gezeten, daar wil het ook wel eens op staan
. Of gebruik een proggie in de trend van sisoft sandra ofzo, geeft je daaromtrend ook een heleboel info.
Verwijderd
Ga even naar www.downloads.com en zoek naar "Sisoft" dan moet je Sisoft Sandra even downloaden. Dan zet je hem op de computer en start je het programma. En dan naar mainbord, je ziet nu wel moederboard je hebt.
succes!
Verwijderd
Sandra is een dom wicht. Die kan alleen de chipset en bios en zo zien. En aan de hand daarvan raden welk mobo het is.
Maar die ziet bv niet of je een KT7 of KT7A hebt.
Maar die ziet bv niet of je een KT7 of KT7A hebt.
Hmmm staat het dan op me moederbord? Want ik kan het zo niet zien
Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
Leech dit zipje.
Je kunt dan achterhalen welk moederbord je hebt.
Je kunt dan achterhalen welk moederbord je hebt.
And The Only One
met 3dmark2k1 misschien? effe benchmarken en dan bij de online browser daar staat t toch?
Ik heb echt een hele goeie PC.
Pagina: 1