Toon posts:

mariokart gba sterren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe haal in hemelsnaam die 3 sterren. En mario is echt een toppertje zeker als je hem linkt met 2 of 3 speler echt mooi

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

altijd eerste worden, veel muntjes scoren, nooit retry'en...

okay, dat is nog niet zo moeilijk, maar je moet wel heeel snel karren en dus snelle rondetijden halen.

Je moet dus flawless racen, en met mushroom cup is dat nog niet genoeg, daar moet je haast wel bowser nemen omdat die het snelst racet.

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Als ik dit zo lees krijg ik weer allemaal nostalgische gevoelens , Racen met bowser omdat hij het snelst is.

Ik was voor het eerst aan het fraggen in mario kart op de snes , heerlijk spel was dat.

Verwijderd

Topicstarter
kijk me info heb ook een snes met mario kart maar op de gba vind ik het nog lastig om die 3 fucking sterren te halen. dus je moet super snel rijden en tegen niemand aanbotsen??

het lukt me echt nog steeds niet maar ja

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Jaja, het is me eindelijk gelukt.

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/jannemandevries/MarioKart/images/MK-Bowser.jpg

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Welke spellen heb je nog meer?
/me gaat binnekort ook een GBA halen :P maar hij wil er dan ook meteen een gaaf spelletje bij :D

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 12:27 schreef Rensje het volgende:
Welke spellen heb je nog meer?
/me gaat binnekort ook een GBA halen :P maar hij wil er dan ook meteen een gaaf spelletje bij :D
ga je gba halen?? je mag mijne kopen *D

Verwijderd

Topicstarter
Mario Kart ofcourse
Mario advance
castlevania
gt advance
street fighter rivival

Verwijderd

Ik kan het fout hebben, maar je hebt toch maar rank A nodig voor special courses? Maar ja, even goed bedankt voor de tip...

Castlevania ruled best wel, maar ik krijg Dracula zo moeilijk dood, ik ben level 61 ofzo, maar ik kan hem maar niet verslaan... ik ben al een heel end met die arena, dus ik heb 96% van de map ofzo... ken iemand me toch helpen met tips?

Trouwens, Tony Hawk... ERG relaxed als je een kwartiertje over hebt.

Verwijderd

Topicstarter
ga voor castlevania handbook naar ignpocket.com daar staat alles van castlevania met handbook per level en ook waar alle kaarten zijn.
Pagina: 1