La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik had ook zo raar iets met NFS5:PU op mijn GeForce2 GTS..alles was roze bij mij! Fix: In je driver opties "Fog Emulation Table" even aanzetten. Dan zou NFS5 prima moeten werken. Hier wel tenminste.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Dat heb ik net eens geprobeerd, maar het blijft hetzelfde
Ga Hercules en EA eens aanmailen :-)
Ga Hercules en EA eens aanmailen :-)
Verwijderd
Weet je wat je dan moet doen? Naar de site van nVidia gaan en de Detonator 4 halen, je moet NOOIT iets van de MAKERS van de kaart halen, alleen van de chipbakkers! Net als mijn GeForce 2MX400, met de Gainward drivers en Gainward BIOS 1428 3DMarks, met de nVidia Reference Bios en Detonator 2477 3DMarks. (Allebei de getallen zijn op standaard snelheid.)
En uiteindelijk bleek dat ook de oplossing te zijn (Raar dat ik daarvoor 2 beurten nodig had)Op zaterdag 06 oktober 2001 01:21 schreef tazzman het volgende:
Ik had ook zo raar iets met NFS5:PU op mijn GeForce2 GTS..alles was roze bij mij! Fix: In je driver opties "Fog Emulation Table" even aanzetten. Dan zou NFS5 prima moeten werken. Hier wel tenminste.
I aim to please
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Pagina: 1