Nieuwe drivers van Hercules in comb. met NFS5

Pagina: 1
Acties:

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:04

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Ik haalde eergisteren de nieuwste drivers van Hercules van hun site, voor m'n GeForce 2 (de Windows 98-drivers), installeerde die zonder problemen.

Maar toen ik NFS5: Porsche wou spelen merkte ik dat de graphics compleet naar de kl... waren, alles heeft een donkergrijze tint, zie enkel de lichten van de auto, en een vaag streepje lucht.

Heeft iemand dit probleem nog of weet iemand een oplossing voor het probleem?

De nieuwe drivers geven geen problemen in andere games die ik geprobeerd heb (Half-life , Codename Outbreak, Unreal Tourna, NHL 2001, Toca 2, Blade Runner, ...)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik had ook zo raar iets met NFS5:PU op mijn GeForce2 GTS..alles was roze bij mij! Fix: In je driver opties "Fog Emulation Table" even aanzetten. Dan zou NFS5 prima moeten werken. Hier wel tenminste.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Dat heb ik net eens geprobeerd, maar het blijft hetzelfde :'(
Ga Hercules en EA eens aanmailen :-)

Verwijderd

Weet je wat je dan moet doen? Naar de site van nVidia gaan en de Detonator 4 halen, je moet NOOIT iets van de MAKERS van de kaart halen, alleen van de chipbakkers! Net als mijn GeForce 2MX400, met de Gainward drivers en Gainward BIOS 1428 3DMarks, met de nVidia Reference Bios en Detonator 2477 3DMarks. (Allebei de getallen zijn op standaard snelheid.)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Op zaterdag 06 oktober 2001 01:21 schreef tazzman het volgende:
Ik had ook zo raar iets met NFS5:PU op mijn GeForce2 GTS..alles was roze bij mij! Fix: In je driver opties "Fog Emulation Table" even aanzetten. Dan zou NFS5 prima moeten werken. Hier wel tenminste.
En uiteindelijk bleek dat ook de oplossing te zijn (Raar dat ik daarvoor 2 beurten nodig had)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

I aim to please :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1