@home 3451,4 kb per seconde???

Pagina: 1
Acties:

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 11:15
is het mogelijk dat je de bovenstaande snelheid kan halen met de kabel?
want ik ging laatst iets dowenloaden en toen haalde ik deze snelheid en heb ff gelijk een screenshot gemaakt maar ik kan hem nergens hosten...
oja en mijn gemiddelde snelheid is ongeveer 400/500 kb p/s

Verwijderd

dan zul je het al wel eens eerder gedownd hebben waardoor het nog in je cache staat :)

Verwijderd

zal wel foutje zijn :+

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 09:41
als je download via IE dan begint ie al te downloaden voordat je een doel hebt opgegeven, dus in het begin heeft ie al een aardige brok binnen ;)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 21:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Brakke metingen :) Altijd.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

volgens mij kan het wel hoor--> is het niet zo dat als je iets probeert binnen te trekken wat gehost staat op een @home site binnen jouw subnet dat je dan geen last hebt van die afknijping op 512 kb/s..? Ik dacht dat je dan gebruik kon maken van de volle 10 Mbit die je netwerkkaart aankan. Je snelheid wordt sowieso pas afgeknepen bij @home, en niet in je modem, dus volgens mij moet het in theorie wel kunnen.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 06 oktober 2001 10:35 schreef kamstra het volgende:
Je snelheid wordt sowieso pas afgeknepen bij @home, en niet in je modem, dus volgens mij moet het in theorie wel kunnen.
code:
1
Computer ==> Modem ==> @Home ==> andere PC's

Welke PC's zitten tussen het modem en @Home :?

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 12:04 schreef PolarBear het volgende:

[..]
code:
1
Computer ==> Modem ==> @Home ==> andere PC's

Welke PC's zitten tussen het modem en @Home :?
Intranet van @home bedoeld hij.

Verwijderd

volgens mij kan het wel hoor--> is het niet zo dat als je iets probeert binnen te trekken wat gehost staat op een @home site binnen jouw subnet dat je dan geen last hebt van die afknijping op 512 kb/s..? Ik dacht dat je dan gebruik kon maken van de volle 10 Mbit die je netwerkkaart aankan. Je snelheid wordt sowieso pas afgeknepen bij @home, en niet in je modem, dus volgens mij moet het in theorie wel kunnen.
Je spreekt je zelf grandioos tegen... de volle 10 Mbit van je netwerk kaart.. delen door 8 was nog nooit zo moeilijk.

10/8 = 1.2

Dus zelfs al zou @Home geen enkele limiet inbouwen (wat dus wel het geval is, ook al werkt het misschien niet altijd) dan haal je dus nog steeds max. 1200 kbyte/s.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 06 oktober 2001 12:07 schreef ItSnows het volgende:
Intranet van @home bedoeld hij.
Je wordt gecapt op de cocontroller daar meld je modem zich aan. Niks intranet.

• IceStorm

IceStorm

Niet waar :+ Heel simpel. Want dan zou je zeggen dat als ik er een 100 mbit kaart in prop ik gewoon een 100 mbit netwerk heb met mijn buurman? Lijkt me spannend (en nou niet zueren dat Com21 maar 30 Mbit aankan want daar gaat het niet om :D)). Nope soryr, het kan gewoon niet.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het kan wel! 3500 kbit per seconde gedeeld door 8 is 437,5 kbyte per seconde en dat is precies zijn gemiddelde d/l snelheid.

They made me do it.

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:19

maontje

better off Playing

Daar heeft hij wel gelijk in.
Gewoon goochelen met getallen Kpn doet het zelfde met MX-stream.
Max van com21 is idd 30Mbit/sec. En de max downstream is idd 1.2 MB/sec het afknijpen zit het in de upstream die is nl maar 128Kbit/sec

:P

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:19

maontje

better off Playing

Op zaterdag 06 oktober 2001 14:42 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Niet waar :+ Heel simpel. Want dan zou je zeggen dat als ik er een 100 mbit kaart in prop ik gewoon een 100 mbit netwerk heb met mijn buurman? Lijkt me spannend (en nou niet zueren dat Com21 maar 30 Mbit aankan want daar gaat het niet om :D)). Nope soryr, het kan gewoon niet.
Je kan wel een 100mbit nic gebruiken maar dan moet hij wel 10/100 zijn anders gaat hij helemaal niet werken |:(

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

• IceStorm

IceStorm

Op zaterdag 06 oktober 2001 14:46 schreef Smoothy_ het volgende:
Het kan wel! 3500 kbit per seconde gedeeld door 8 is 437,5 kbyte per seconde en dat is precies zijn gemiddelde d/l snelheid.
Hmm nou ja, als hij ook zegt dat hij normaal 450 haalt oid neem ik aan dat ie het nu niet opeens in bits ziet, hoewel de oplossing wel aardig is :D
Op zaterdag 06 oktober 2001 23:25 schreef maontje het volgende:
Max van com21 is idd 30Mbit/sec. En de max downstream is idd 1.2 MB/sec het afknijpen zit het in de upstream die is nl maar 128Kbit/sec
Max down zit op 3,8 Mbps ;)
Op zaterdag 06 oktober 2001 23:27 schreef maontje het volgende:
Je kan wel een 100mbit nic gebruiken maar dan moet hij wel 10/100 zijn anders gaat hij helemaal niet werken |:(
Ja ik probeer ook uit te leggen dat het onmogelijk is :)

Verwijderd

Ik geloof tegenwoordig alleen nog maar screenies van DU :)

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hmm, conclusie is gellof ik uiteindelijk toch dat mijn idee niet helemaal goed was.. ;) solly... :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Zet die pic online:

http://picserv.mediamonks.net/

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 07 oktober 2001 13:38 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Ik geloof tegenwoordig alleen nog maar screenies van DU :)
Das op zich heel stom :) DU-meter is ook niet echt nauwkeurig af en toe ;).

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 15:43 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Das op zich heel stom :) DU-meter is ook niet echt nauwkeurig af en toe ;).
af en toe :? zeg maar gerust vaker :+
ik geloof helemaal geen meters :D

Verwijderd

Je weet toch gewoon hoe groot hetgene is wat je download. Nou als je dan ff checked hoe lang de download duurde weet je je gemiddelde downloadsnelheid en das toch 't enige wat boeit ;)

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 06 oktober 2001 00:20 schreef MREn het volgende:
dan zul je het al wel eens eerder gedownd hebben waardoor het nog in je cache staat :)
zo simpel is het.
Pagina: 1