Ik heb gister SOF gekocht maar tot nu toe nog niks kunnen doen. In het begin kwam ik er niet in; alleen een fatal error. Sinds de patch105 gaat ie al wat beter maar zeurt ie om open GL. Ik heb een Leadtek Geforce 256. had eerst de 5.13 drivers lopen onder W98SE ben terug geaan naar 3.68, maar nog steeds hetzelfde. Ook met de Powerstrip OpenGL instellingen loopt ie niet? Help. Ik had me zo verhoogd op het kwijtraken van mijn aggressie.
SOF zuigt gewoon met instellingen ...
doet het bij mij ook heeel slecht (of niet, is afhankelijk van het weer denk ik ....)
doet het bij mij ook heeel slecht (of niet, is afhankelijk van het weer denk ik ....)
Probeer GL-setup eens, staat op de CD
En anders de detonaters 5.22 of 5.30.
En anders de detonaters 5.22 of 5.30.
Niet op voorraad.
Heb Glsetup al geprobeerd. Deze stelt voor oom de detonator 3.68 te installeren. Heb ik gedaan en dan krijg je dit.
Ik geloof dat ik vinft dat dit een beetje zuigt.
Heeft iemand nog andere tips.
evengoed bedankt,
Dracoon
PS. quake loopt bij mij ook niet zonder dat ik Powerstrip gebruik om de openGL instellingen aan te zetten. Is dat normaal?
Ik geloof dat ik vinft dat dit een beetje zuigt.
Heeft iemand nog andere tips.
evengoed bedankt,
Dracoon
PS. quake loopt bij mij ook niet zonder dat ik Powerstrip gebruik om de openGL instellingen aan te zetten. Is dat normaal?
Je kan het beste de 5xx series nemen, deze hebben S3TC support, dat loopt sneller en je kan dan S3 textures in SOF selecten.
Dat je in Quake (3?) apart openGL moet instellen is vreemd, ik heb zelf driver 5.22 en deze geeft zowel in SOF als in Q3 geen problemen, gewoon open GL in Q3 nemen.
Dat je in Quake (3?) apart openGL moet instellen is vreemd, ik heb zelf driver 5.22 en deze geeft zowel in SOF als in Q3 geen problemen, gewoon open GL in Q3 nemen.
Niet op voorraad.