60GB HD + GeForce 2 of GeForce 3

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Het komt er dus op neer dat ik bij m'n nieuwe systeem zal moeten kiezen tussen een geforce 3 of een geforce 2 en een 60 gb harddisk.
wat zouden jullie doen???

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Geen idee, waarvoor is het?
Wat ga je ermee doen?
Gamen? Developen?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Is die 60GB dan 'extra' :? .. want zonder harddisk begin je niet veel natuurlijk ;) . Als ie inderdaad als extra is ligt het aan je behoeften. Ik zou voor de GeForce3 gaan als je veel 3D games speelt. GeForce2 is toch al bijna 1.5 jaar oud en de games die nu uit gaan komen zullen zeker baat hebben bij een GeForce3. Maargoed speel je geen games en heb je veel ruimte nodig ga je natuurlijk voor de GF2 + HDD.

PC Specs

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

gf2 doet het ook nog steeds perfect met alle games hoor!

iStockphoto

• Bomberman
Op vrijdag 05 oktober 2001 23:53 schreef cheshire87 het volgende:
gf2 doet het ook nog steeds perfect met alle games hoor!
Lees nou eens wat er staat ..

PC Specs

• DoD Cerberus
Op vrijdag 05 oktober 2001 23:51 schreef Cheatah het volgende:
Geen idee, waarvoor is het?
Wat ga je ermee doen?
Gamen? Developen?
sorry, helemaal vergeten te vermelden het zal voornamelijk neerkomen op gamen en af en toe eens wat webdesigen enzo..
geen grootse programma's ofzo...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• DoD Cerberus
Op vrijdag 05 oktober 2001 23:51 schreef Bomberman het volgende:
Is die 60GB dan 'extra' :? .. want zonder harddisk begin je niet veel natuurlijk ;) . Als ie inderdaad als extra is ligt het aan je behoeften. Ik zou voor de GeForce3 gaan als je veel 3D games speelt. GeForce2 is toch al bijna 1.5 jaar oud en de games die nu uit gaan komen zullen zeker baat hebben bij een GeForce3. Maargoed speel je geen games en heb je veel ruimte nodig ga je natuurlijk voor de GF2 + HDD.
ja die 60 gb, komt dan naast de 30 gb, en eventueel nog een 8 gb schijf..

• _KweeNie_
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:18
gf 3
dan

• Bomberman
Ow .. 38GB is al snel genoeg lijkt me. Ik zou voor de GF3 gaan als je veel 3D games in hoge resoluties speelt en als je bij de nieuwste games die rond de kerst uit gaan komen alle opties wilt maxxen. Ben je niet zo kritisch en kun je die schijfruimte wel gebruiken gewoon voor de GF2 + harddisk gaan. Is een beslissing die alleen jij kan maken lijkt me, niet wij :) .

PC Specs

Verwijderd

als je nog inbelt met een telefoonlijntje kun je weinig met al die GBs.
Maar als je adsl of een goede kabelprofider hebt zal ik zeker die 60GB HD + GeForce 2 nemen! :)

Verwijderd

Ik zou voor de Geforce III gaan, zeker als je al 38Gb hebt. :)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ikzelf zou eerder wachten tot de GF3 wat goedkoper is geworden. Is nu namelijk zo'n fl 950,- en dat vind ik (persoonlijk!) nogal duur voor een videokaart. Als je nu bijvoorbeeld een GF2gts (fl 350,-) koopt en dan over een jaartje eens kijkt wat er dan allemaal voor nieuws is, dan denk ik dat je een stuk voordeliger uit bent, dan om nu een GF3 te kopen.

EDIT: ik heb trouwens ook 60 GB en een GF2gts.

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 17:06

Cozm0

Unf!

ik stem voor de GF2GTS, is de snelste kaart op de markt op de GF3 na dan

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

• Bomberman
Op zaterdag 06 oktober 2001 10:14 schreef wacko het volgende:
Ikzelf zou eerder wachten tot de GF3 wat goedkoper is geworden. Is nu namelijk zo'n fl 950,- en dat vind ik (persoonlijk!) nogal duur voor een videokaart. Als je nu bijvoorbeeld een GF2gts (fl 350,-) koopt en dan over een jaartje eens kijkt wat er dan allemaal voor nieuws is, dan denk ik dat je een stuk voordeliger uit bent, dan om nu een GF3 te kopen.
Das inderdaad ook wijs :) . GF3 alleen nemen als je heel hoge eisen stelt aan 3D games.

PC Specs

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Op zaterdag 06 oktober 2001 12:31 schreef Cozm0 het volgende:
ik stem voor de GF2GTS, is de snelste kaart op de markt op de GF3 na dan
Er is ook nog de GF2 ultra. Die is bijna net zo snel als de GF3. En ook bijna net zo duur :P

Verwijderd

G3 :9

[me=23367] wil ook een G3, maar vindt ze nog steeds vrij duur. Nog even wachten + sparen en ik koop 'm ;)

• DoD Cerberus
shit man!, dit zijn allemaal goede argumenten, nu weet ik helemaal niet meer wat ik wil!!

• DoD Cerberus
oh ja, ik heb dus adsl, en m'n schijf stroomt snel vol!

Verwijderd

Ik zou het wel weten: GF3!!!
De nieuwe technieken daarvan gaan in de toekomst natuurlijk gebruikt worden in spellen en het is 'leuk' als je daar optimaal van kan genieten.

100 gig aan hd-ruimte is echt wat overdreven. Ik kom met mijn 45 gig en een cd-brander echt een heel eind. Daarbij is een cd'tje op deze manier relatief goedkoper. En: alles bewaren wat je download heeft ook geen zin... een groot deel gebruik je toch nooit meer!!

• DoD Cerberus
ik denk zoals ik het nu zie, dat ik een geforce 3 koop en dan over een paar maanden een extra schijf kopen...

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:24
Persoonlijk vind ik de GF3 op dit moment gewoon nog veel te duur. Alleen het idee al om zoveel geld te betalen voor iets dat over 3 a 4 maanden nog maar de helft kost vind ik al genoeg om gewoon een extra HD te nemen...

• Bomberman
Op zaterdag 06 oktober 2001 20:13 schreef Solarsparc het volgende:
Persoonlijk vind ik de GF3 op dit moment gewoon nog veel te duur. Alleen het idee al om zoveel geld te betalen voor iets dat over 3 a 4 maanden nog maar de helft kost vind ik al genoeg om gewoon een extra HD te nemen...
HD's dalen ook in prijs en over 3 a 4 maanden is ie echt nog niet de helft van de prijs. Maar 900 piek voor een videokaart is en blijft inderdaad een hele hoop geld. Ik vondt het de GF3 wel waard.

PC Specs

• DoD Cerberus
kick,

niemand nog suggesties??

Verwijderd

Nu 400 piek uitgeven voor een geforce2 en dan nog een hd erbij kopen en met een jaartje een gf3 oid kopen (misschien wel een gf4 :P)

Verwijderd

geforce 2 gts kopen en voorlopig nog geen schijf kopen. voorlopig heb je nog wel ff genoeg aan die 38 en dan over jaar of misschien wel 2 of 3 koop je gewoon nog een harde schijf of misschien een nieuwe videokaart.

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 16:17 schreef Lomu het volgende:
Nu 400 piek uitgeven voor een geforce2 en dan nog een hd erbij kopen en met een jaartje een gf3 oid kopen (misschien wel een gf4 :P)
zou k ook doen, k heb ook adsl en t gaat wel errug hard met hd ruimte.....

Verwijderd

zelf zou ik voor de GF3 gaan als je genoeg hebt aan 30 gig

• DoD Cerberus
ik ben nu dus alle films op me hd aan het branden zo'n 20 dus dat scheelt weer zo'n 15-20 gb en staat leuk bij de andere 30 cd's 8-)
als ik daarna nog ff m'n mp3's die ik niet luister uitdun scheelt dat toch ook gauw weer zo'n 5 gb... dan heb ik voorlopig wel genoeg hd-ruimte.... :)
het zal dus wel de GF3 worden, maar ik heb nog 1,5 maanden bedenktijd tot de HCC-Dagen!

Verwijderd

gaan voor die gf3!!! :P

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zou voor de gf2 met de hd gaan. ik zelf speel ook aardig veel games en ze draaien allemaal nog prima op mijn mx.
Waar ik wel last van heb is te weinig hd space. cd's branden gaat ook vervelen...

die gf3 is gewoon nog veel te duur als je kijkt naar prestatie/prijs verhouding..
Pagina: 1