Toon posts:

Diablo 2 doet het niet, help me!!

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik kan hem gewoon installeren enzo, maar als ik het spel wil starten kan hij ineens de cd niet detecteren!!
ik heb hem in enschede gehaald, ik woon in haaksbergen, kan ik godverdomme weer helemaal naar enschede om hem terug te brengen..
wat een sukkels, kunnen ze die cd's niet wat beter branden..

ik moet hem binnen 24 uur terugbrengen, dus ik wil graag reacties, weet iemand waardoor het komt??

ps. mijn systeem is wel goed, want ik heb een athlon600 en een 10X DVD - 40X cdrom drive..

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:43

PcDealer

HP ftw \o/

Verkeerd forum vriend.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

hahaha, jajaja dat probleem heb je he met overgebrande cd's.
dat kan tegenwoordig niet zo makkelijk meer :)

"I sit in my room and imagine the future."

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-10 07:17
Klopt!!!!!!! je moet gewoon effe de game cd erin doen en dan opnieuw effe opstarten , gelijk vanaf installatie begon ie bij mij ook te janken dat de CD er niet in zat !! , bij iemand anders ook al

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-10 13:15
Koop het spel... hier mee koop je ook support... zowel van de makers als de meeste mensen op messageboards/forums en irc channel.
Met illegale software hebt je absoluut geen recht op support.
BTW is Diablo 2 al uit (officieel in NL dan)...

Verwijderd

'K heb de orginele :) :) :) :) :) :) :) :) HIJ IS COOOOL :) :) :) :) !!!!!!!!!!!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-10 07:17
IK heb het hele spel, blizzard mag niet financiel lijden. En als je diablo2 niet orgineel koopt is het gewoon heiligschennis!!

Verwijderd

Kheb heiligschennis gepleegt :)

Alleen is het bij jullie ook zo dat in d3d het zo hapert als er wat grotere gebouwen zijn of veel karakters in het beeld? in D3D heb ik daar meer last van dan DirectDraw

• elmuerte
ik heb ook heilig schennis gepleegd, maar nu die uit is ga ik hem lekker snel kopen... D2 heerts !!!

Neo: D3D is DirectDraw.. maar dan DirectDraw3D... wat je bedoelt is zeker Hardware vs. Software... Maar nee daar heb ik nog geen last van gehad. Ook al is m'n video kaart een beetje kapot (fan resoneerd (viper 770 ultra) grrrrrr...)

Verwijderd

Topicstarter
Jezus Christus, wat ben jij een SUKKEL, vieze Theeboon..
Waarom ga je in elk forum een beetje zitten lullen dat ik de illegale versie heb??
waar slaat dat op?

hallo, ik HEB de echte hoor..
ik heb toch helemaal niet gezegd dat ik niet de echt versie heb gekocht..(?)]
ik snap het niet meer hoor..

Verwijderd

Nouhouu

je zegt dat je een gefikte hebt, en de originele worden geperst ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, sorry hoor, ik wist niet eens dat die geperst werden..

Verwijderd

Heb je de patch(1.01) al geinstalleerd? Die schijnt ook wat problemen met bepaalde CD-rom spelers op te lossen. Ook de directx op de Diablo2 cd installeren helpt bij sommigen. En je moet de laatste drivers van al je hardware hebben.
Als het nog niet is opgelost moet je op de support pagina van Blizzard kijken.

• Rixter223
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Het kan ook je dvd speler zijn,geven ook nogal is vreemde foutmeldingen...

Verwijderd

Hmm.... Ik raad iedereen toch aan om het hele spel te kopen omdat je anders niet op Battle.net kan spelen (cd-key nodig)
PCDealer, dit is niet het verkeerde forum, dit is het Game-forum en daar mogen best vragen worden gesteld als er iets met de installatie fout gaat, aangezien het hier niet aan zijn cd-rom ligt maar aan diablo 2...

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, spel braaf in de winkel gekocht, install gaat goed, play game 'Cd zit er niet in'.

Eerste spel wat ik dit jaar koop en hij doet het meteen al niet. :'(

Vooral van illegale spellen, zit meestal een CD-crack bij... zo lok je kopieren natuurlijk wel extra uit, als gekochte spellen niet werken en hun downloadbare versies wel. :( :( :(

Ook een leuke: wil ik patchen, KAN ik niet patchen, OMDAT DE CD ER NIET INZIT!
beter gaat hier snel een oplossing voor komen anders is dit meteen het laatste spel wat ik ooit gekocht heb.

• elmuerte
Diablo 2 is niet te spelen zonder CD.. als je dat wilt doen moet je 3 parities aan maken wil je de no-cd patch gebruiken... zeer onhandig dus...

Maar dan nog... ik heb tot nu toe met de Final gespeeld en die werkte meteen goed...
ik deed ook eerste CD1 er in na de installatie en daarna CD2 weer om te kunnen spelen... D'oh.. ja ik wist het niet...
Maar goed.. morgen maandag, dus lekker ff gaan kopen zodat ik ook op Battle.net iedereen kan afmaken :P

Verwijderd

Zoals El_Muerte_[TDS] zegt hoop ik ook dat al die mensen die problemen hebben de goede cd erin doen. CD1 is de install cd, CD2 is de play disc. Je moet dus ook cd2 in de drive hebben als je gaat spelen en niet cd1.
Ik heb overigens een Pioneer DvD speler en geen problemen.

Verwijderd

Probleem met die CD niet zien is opgelost, andere firmware en hij doet het.
Maar ik begrijp iets anders niet, om te saven moet je ook gelijk quiten, dat is al idioot, maarja. Maar dan save je dus, maar als je weer gaat spelen begin je gewoon weer in de stad en staan alle monsters er weer, weet is dat nou voor leips, moet je soms elke keer weer hele legers monsters afslachten om te komen waar je was? En hij crashed meer als de helft van de keren als ik quit en save.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Als je het spel niet gekocht heb moet je ook niet zeuren vindt ik

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

De reden die save optie veranderd is ten opzichte van Diablo1 is omdat de save file veel te groot zou worden. Een save file zou iets van 12MB om al de informatie op te kunnen slaan.
Je moet gewoon wat slimmer saven, dan maakt het verder niets uit. En de meeste monsters kun je gewoon voorbij rennen, daar is de run optie erg handig voor.
Pagina: 1