Forget your fears...
...and want to know more...
Snirken = doorfikkenOp vrijdag 05 oktober 2001 23:48 schreef Phreak het volgende:
Eh... wat is "SNIRKEN"
uitspraak: sjnirkun
Verwijderd
Op vrijdag 05 oktober 2001 23:48 schreef Phreak het volgende:
Eh... wat is "SNIRKEN"
Dat vroeg ik me ook af ...Op vrijdag 05 oktober 2001 23:48 schreef Phreak het volgende:
Eh... wat is "SNIRKEN"
persoonlijk zat ik meer aan doorbranden te denken. ofzow
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Denk dat er ook grafiet bij L2 is gekomen.Op vrijdag 05 oktober 2001 23:53 schreef Phreak het volgende:
Vraagje: hoe kan je proc doorfikken als je L1 bridges hebt unlocked?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Forget your fears...
Verwijderd
of hij heeft ze onderling ook maar direct verbondenOp vrijdag 05 oktober 2001 23:56 schreef JT het volgende:
[..]
Denk dat er ook grafiet bij L2 is gekomen.
Maar with my luck... Zal wel niet
* Aetje last een avondje van rouw in...
Forget your fears...
maar toch tis klote en gecondoleerd..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Nah, my condoleances!! Bummer, maar je weet het, een echte tweaker kan tegen een stootje (geldt helaas niet altijd voor zijn/haar hardware....;) )Cooler? huh, wasda?
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
denk aan de voorbeeldfunctie die je nu gaat vervullen!
Zo moet het dus niet, en mensen gaan je dankbaar
zijn voor het feit dat jij je ziel en zaligheid in de
waagschaal hebt gelegd voor die mensen...
/me taps Aetje on the shoulder...
Forget your fears...
Die Arctic Silver doet zoiets zeker NIET en het volt. ook niet.
Dat slaat natuurlijk nergens op.Op zaterdag 06 oktober 2001 11:51 schreef ExiRana het volgende:
Jammer voor je, moet je maar niet me die cpu`s klooien! [afbeelding]
Zeg dan wat zinnigs.
Je bent een tweaker of je bent het niet, en van fouten leer je zeggen ze.Op zaterdag 06 oktober 2001 11:51 schreef ExiRana het volgende:
Jammer voor je, moet je maar niet me die cpu`s klooien! [afbeelding]
de betaler vervuilt
volgens mij zit er wel in mijn bios een beveiliging tegen te hoge temperaturen en moet de pc zich zelf uitschakelen.Op zaterdag 06 oktober 2001 12:00 schreef GA!S het volgende:
Ik vind het nog steeds erg slecht dat dit KAN gebeuren. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een thermische beveiliging in een proc in te bakken. Het is toch niet normaal dat je proc op zoŽn manier door kan fikken alleen omdat de koeler niet helemaal goed op zijn plek zat.
alleen nooit meegemaakt want ik klooi niet met cpu
ik koop de MHz zoals ze verkocht worden en gebruik ze ook zo
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
geen idee of t ook werkt want zo heet issie nog nooit geweest
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
... als ie niet al voor de POST naar de eeuwige CPUjachtvelden was gegaan.
Forget your fears...
AMD heeft dat heel bewust gedaan hoor. Ze wilden gewoon de kosten zo laag mogelijk houden; dus geen thermische beveiliging. Anders zouden die procs ook gelijk weer veel duurder zijn.Op zaterdag 06 oktober 2001 12:00 schreef GA!S het volgende:
Ik vind het nog steeds erg slecht dat dit KAN gebeuren. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een thermische beveiliging in een proc in te bakken. Het is toch niet normaal dat je proc op zoŽn manier door kan fikken alleen omdat de koeler niet helemaal goed op zijn plek zat.
En is het nu echt zo moeilijk om een coolertje goed te plaatsen? In veel gevallen niet. Maar er zijn gewoon veel coolers die kut te plaatsen zijn.
Dat kan je de proc niet verwijten vind ik.
doet em dr in en in 2 secs zag ie er net zo uit als die van jou
hij trug naar de sjop, bleek dat er een "streepje" ergens op de cpu zat die er niet mocht zitten (fabrieksfoutje dus)
hij kreeg zo een nieuwe mee
(ik dacht altijd dat die cpu's in de fabriek heel ff getest werden)
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Forget your fears...
Verwijderd
Heb een keertje bij een overclock poging van mijn oude p2-300 een koperbaantje doorgesneden toen ik hem uit zijn box aan het slopen was
Heb hem miraculeus weer aan de gang gekregen door een koperhaar uit een audio kabel eroverheen te spannen, maar hij was zo onstabiel als een rollator met een lekke band
toen maar een celery erin wegens fund shortage, zeer ruk dit soort acties altijd!
maarja... wel weer een stoer verhaal en een leuke sleutelhanger!
* Aetje pakt een scheermesje...
Forget your fears...
Verwijderd
Er wordt dan vooral ook gerefereerd naar de lucht die lucht die ontstaat............................................Op vrijdag 05 oktober 2001 23:49 schreef robinvreuls het volgende:
[..]
Snirken = doorfikken![]()
![]()
edit:
uitspraak: sjnirkun
Forget your fears...
I reject your reality, and substitute my own.
Mijn cpu (1 ghz) is ook heel mooi doorgesnirkt maar dat kwam door een cooler die niet goed op de core kwam... duurde zo'n 4 a 5 seconden en toen had ik een getoaste dondervogel.. is wel een hele tijd geleden... rond de tijd dat de 1ghz nog nieuw was (dus nog redelijk duur
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Hoezo kort? Dat ding heeft zn werk al een jaar lang goed gedaanOp woensdag 10 oktober 2001 14:29 schreef _sNaRs_ het volgende:
Er wordt altijd veel over dit soort dingen gepraat ('stel je voor, dadelijk fikt m'n cpu door hehe') maar dit demonstreert maar weer es: het gebeurt ook wel es ECHT. Gecondoleerd man, het leven van je dondervogel was kort maar krachtig.
* Aetje heeft inderdaad een leuk sleutelhangertje nu
Forget your fears...
Lees dit:Op woensdag 10 oktober 2001 23:19 schreef Hiro Shima het volgende:
jammer...
heb je al een nieuwe
Op woensdag 10 oktober 2001 14:12 schreef Aetje het volgende:
1.2GHz zit er nu op. OCShop mag wel eens opschieten met die Koolance 2 case+cooling. Duurt me te lang
There is no magic.
Verwijderd
Ik keek toevallig bij [url="http://"http://www.alternate.nl/"] <a href="http://www.alternate.nl" target="_blank">www.alternate.nl[/url] </a>, zij boden hem aan voor 499 ex, en claimen een levertijd van 3-5 werkdagen, staat niet specifiek bij dat het waterkoeling dus zou me kunnen vergissen.Op woensdag 10 oktober 2001 14:12 schreef Aetje het volgende:
1.2GHz zit er nu op. OCShop mag wel eens opschieten met die Koolance 2 case+cooling. Duurt me te lang
kan door de tijd gekomen zijn. ga nu
Ik heb ook eens lopen klooien. En drie baantjes doorgesneden. Maar uiteindlijk met een beetje soldeerkunst, en een superklein en dun stukje draad de lijnen weer verbonden. Werkt weer super. Dus..........Op zaterdag 06 oktober 2001 14:13 schreef IceFlame het volgende:
Dit is nou precies waar ik altijd bang voor ben als ik weer aan het kloten sla
Heb een keertje bij een overclock poging van mijn oude p2-300 een koperbaantje doorgesneden toen ik hem uit zijn box aan het slopen was
Heb hem miraculeus weer aan de gang gekregen door een koperhaar uit een audio kabel eroverheen te spannen, maar hij was zo onstabiel als een rollator met een lekke band
toen maar een celery erin wegens fund shortage, zeer ruk dit soort acties altijd!
maarja... wel weer een stoer verhaal en een leuke sleutelhanger!(en daar bof je nog mee want die p2-300 van mij was veelste groot voor een sleutelhanger
)
Kost niks.
Verwijderd
beetje met cpu's spelen alsof het een blokkendoos is, tsja. dan kan je dit krijgen. jammer maar helaas
Op donderdag 11 oktober 2001 05:11 schreef Lexxie het volgende:
Is dit het huilforum geworden?
beetje met cpu's spelen alsof het een blokkendoos is, tsja. dan kan je dit krijgen. jammer maar helaas
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
[verduidelijking]
Ik ken die mafketel
[/verduidelijking]
Forget your fears...
Moet die winkel wel opschieten... want het duurt volgens mij nog wel ff voor jij 'm hebt... dan zet jij 'm in elkaar kom ik kijken en duurt het weer 3 weken of zo voor ik 'm heb... tot dan zit ik met een straaljager naast m'n monitor (m'n kast + fansOp donderdag 11 oktober 2001 14:17 schreef Aetje het volgende:
Bek houe Marvals ik die case eenmaal heb ben jij aan 't
![]()
[verduidelijking]
Ik ken die mafketel
[/verduidelijking]
Forget your fears...
Op donderdag 11 oktober 2001 20:40 schreef Aetje het volgende:
Ja, er zit 3 weken vertraging in... Te weinig vliegtuigen over in de VS om de eerste lading over te vliegenmaarja, op goed spul wacht je ff
Blaat
Die diodes waren toen net ontwikkeld en peperduur wat ze nu nog zijn bdw.
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
Ook al 3 voedingen opgeblazen door t overklokken.
Een HDD doet al vaag sinds ik mn bus beetje te hoog heb gezet. Tja een echte hardcore overklokkers leven gaat niet over rozen. (maar over HARDCORE OVERKLOKKEN en alle shit die er bij komt kijken!!!)