"Safeway Toetsenbord" helemaal niet zo safe....

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-07 20:45
Hey mensen,

laatst begon m'n oude toetsenbord wat te kloten. Omdat ik dat weekend naar een PC beurs zou gaan besloot ik om daar maar eens om een vervanging te zoeken. Nou daar vond ik dus een leuk bordje van "Safeway". F29,- geen geld dus meenemen. Alleen moet ik nu (nieuwe) drivers hebben. Maar helaas zal je nu zien, geen info in het boekje, helemaal niks.

Heeft iemand misschien ook zo'n bordje en/of drivers ?
Of een goede tip hoe ik eraan kan komen ?

Verwijderd

search es op safeway ;)

Try an you wil see }:O

• makkie
  • Laatst online: 24-08-2025
Heb je hier misschien iets aan?
Ik heb ook een safeway multimedia bordje , daar zat een diskette met drivers bij.

http://www.safeway.to/pagesiene/structuur/set1.html

• M@NIC
Op vrijdag 05 oktober 2001 23:37 schreef Cm-fan het volgende:
search es op safeway ;)

Try an you wil see }:O
Hm tjah...
kan hier nog wel niet zo lang zijn maar ik zou echt wel de search gebruiken......
Alleen gaat dat niet:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database problemen. Probeer het zo nog eens.

• M@NIC
Op vrijdag 05 oktober 2001 23:45 schreef makkie het volgende:
Heb je hier misschien iets aan?
Ik heb ook een safeway multimedia bordje , daar zat een diskette met drivers bij.

http://www.safeway.to/pagesiene/structuur/set1.html
Hey...vreemd....die site deed niks en nu wel.
(edit: zat op safeway.com)
maar euh jah m'n diskette mist 1 bestand zegt ie :?

Hey vet hier staan ook drivers.

Thanx !! *D

• makkie
  • Laatst online: 24-08-2025
Als je nog eens iets zoekt,probeer dan startpagina ,soft/hardware ,dan rode hardware aanklikken en je vindt de meest voorkomende "merken"

• M@NIC
Op vrijdag 05 oktober 2001 23:56 schreef makkie het volgende:
Als je nog eens iets zoekt,probeer dan startpagina ,soft/hardware ,dan rode hardware aanklikken en je vindt de meest voorkomende "merken"
Mooi zal eens zien, want ik heb ook nog zo'n goedkope Scheer&Foppen Webcam waar ik (andere) drivers voor nodig heb...

Verwijderd

Die safeway is een miskoop. Heb er hier een toetsenbordje van gehad die na een maand of 2 steeds moeilijker ging typen. Die zooi komt er niet meer in ... ;)

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
heb hier een safeway sw 10, nooit problemen mee en geen drivers nodig. maar zitten dan ook geen multimedia knoppen enzo op...

Maak je eigen poll

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:47

sus

is druk :+

Die plankjes van SafeWay zijn echt kl*te toetsenborden.

Het toetsenbord van me pa z'n PC was kapot, dus ik ben ff om een nieuwe gegaan. 25,- incl. BTW. Nu, drie weken later kan je er bijna niet meer op typen, alle letters zijn enorm stroef

• M@NIC
Ik heb nergens last van. Alleen had ik verwacht dat er geen drivers zouden zijn. Maar euh die zijn er dus wel :9
Mooi plankje voor weinig geld :z

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
M'n huisgenoot heeft zo'n Safeway. Bij dat kloteding moet je de "e" harder in drukken dan de andere toeten, anders doet ie het niet. Kutding.

• M@NIC
lol, ik zal wel een uitzondering hier hebben liggen :?

Verwijderd

Ik heb hem ook eens in een arme bui gekocht :) maar gamen ging er niet lekker mee. toets bleef niet hangen ofzo. eerst een keer klikken deed tie en daarna pas de rest dus dat zuigde. success ermee

Verwijderd

op zich goed toetsenbordjes

niks over te klagen maar onder win me / win2k / xp , niks anders dan problemen met de software!!!

het is echt een toetsenbordje gemaakt voor 98!!

:P

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:25
Hebben jullie er ook zo'n moeite mee om de hotkeys zelf aan te passen? Ikzelf moet me dan gaan bezighouden met het register om de hotkeys aan te passen. Duurt een halfuurtje, maar dan heb je ook wat.

Kijk maar n's onder HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\KME\KM-9xxx\Buttons. Hier vind je dus alle hotkey instellingen voor de SW-20. CommandType is voor het soort commando dat je gebruikt. "1"= met de hotkey een programma starten; "2"= met de hotkey een website laden en "3"= standaardcommando voor de hotkey.

Met Label Kan je de tekst voor OSD aanpassen. Voor de rest hoef je niks in te stellen.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• ThaHandy
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

hebbie deze?
Afbeeldingslocatie: http://www.thahandy.f2s.com/safeway.jpg

• Jaap-Jan
Nope, dat is de SW-23, ik heb een SW-20. Kijk maar op de onderkant van het toetsenbord.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50
Ik dacht slim te zijn, en een Cherry tobo te kopen... :r
Damn... 40 piek... En hij typt gewoon als een oude krant... :(

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 10:17
Koop toch gewoon een kersje 6000
doe er al bijna 2jaar mee en hij laat me nog steeds niet in de steek :)(moet alleen soms ff de as tussen de toetsten vandaan schudden >:) )

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:48
Op zondag 04 november 2001 00:51 schreef ThaHandy het volgende:
hebbie deze?
[afbeelding]
LOL, maar die heb ik wel! Fijn toetsenbordje hoor :)

• Jaap-Jan
Met dat register voorbeeld bedoel ik trouwens te zeggen: zit er geen behoorlijke configuration tool bij dat toetsenbord. Ik heb 'm gewonnen op de PC Discount, maar er zat geen boekje, noch een driver disk bij. Met de gedownloade software (http://www.safeway.com.tw) kan ik het ook niet aanpassen.

• FailFr8er
  • Laatst online: 10-08 12:15
Op vrijdag 05 oktober 2001 23:34 schreef Manic het volgende:
Hey mensen,

laatst begon m'n oude toetsenbord wat te kloten. Omdat ik dat weekend naar een PC beurs zou gaan besloot ik om daar maar eens om een vervanging te zoeken. Nou daar vond ik dus een leuk bordje van "Safeway". F29,- geen geld dus meenemen. Alleen moet ik nu (nieuwe) drivers hebben. Maar helaas zal je nu zien, geen info in het boekje, helemaal niks.

Heeft iemand misschien ook zo'n bordje en/of drivers ?
Of een goede tip hoe ik eraan kan komen ?
Ik heb hier alles voor je...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:35
Ik heb een hele voorraad van die dingen hier liggen, heb destijds 4 gekocht voor 75 piek. Ook de SW-20. Doos komt alleen niet overeen (staat op dat het een GB versie is, terwijl ik toch echt een VS indeling heb)
Wel leuke bordjes, maar ik vind die aanslag maar nix. Sommige mensen houden ervan, maar ik niet.
Als je op de doos of onderop je tobo had gekeken was je ook op de juiste URL gekomen:
[rood]Please download A/P from www.driver333.com.tw[/rood]

• Jaap-Jan
Heb ik al gekeken, heb ik al gedownload> Maar Er staat (als ik in de taakbalk rechtsklik op het toetsenbord icoon) niks over het configgen van de toetsen. Nou is mijn vraag of dat eigenlijk niet moet. Heeft iemand anders wel zo'n menu waar je de hotkeys handmatig kan aanpassen of zit er niks anders op dan in het register te duiken?

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:00
Iemand anders ook driver problemen met dat toetsenbordje?
(Ik gebruik XP, als ik de driver al aan de praat krijg, werkt mijn Direct3D niet)
Pagina: 1