Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
tja vonnik ook, bewees em gewoon ff dienstje, gif niet op mij hoor als je het er niet mee eens bent...!
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Niet slecht 
Ik haal minder
Ik haal minder
ik haal de helft...
met k7t266 raid, 1.4Tbird@1533, 512DDR en gef2 PRO asus 64MB
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Verwijderd
Ik ben blij voor hem.. haal ik nooit met mn TNT kaartje 
Op vrijdag 05 oktober 2001 23:17 schreef Dr.Q het volgende:
tja vonnik ook, bewees em gewoon ff dienstje, gif niet op mij hoor als je het er niet mee eens bent...!
Klap klap klap... of is dat niet wat ie wilde?
Ik hecht niet echt veel waarde meer aan 3d mark scores... als de spellen die ik speel maar goed gaan
Ik hecht niet echt veel waarde meer aan 3d mark scores... als de spellen die ik speel maar goed gaan
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
hmmmm ....
inderdaad wel een aardige score
ik moet eerlijk bekennen dat ik dar wel ietsje onder zit
inderdaad wel een aardige score
ik moet eerlijk bekennen dat ik dar wel ietsje onder zit
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Netjes. Persoonlijk vind ik 3DMark alleen niet echt veel zeggen. Je kan je eigen systeem wel vergelijken als je aan het tweaken bent, maar het vergelijken met andere systemen doe ik maar nooit. Op de 1 of andere manier vind ik het toch niet betrouwbaar. Vraag me niet waarom??
ps cheaten is heel makkelijk met 3DMark, das al 1 reden. Mooi al 1 reden gevonden
ps cheaten is heel makkelijk met 3DMark, das al 1 reden. Mooi al 1 reden gevonden
| I've got permission to color outside the lines |
ik haal ook bijna de helftOp vrijdag 05 oktober 2001 23:38 schreef Lordy79 het volgende:
ik haal de helft...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()