Geen stroom bij boot!

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BoumaBouma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik heb een zeer maf probleem. als ik mijn pc aanzet krijgt de pc geen stroom ofzo, of heel kort

zodra ik op de power knop druk gaat de pc heel even ratelen (de harddisk neem ik aan) en dan gebeurd er niets meer. de monitor krijgt ook geen signaal, en er is dus geen beeld. ik heb alle stroom kabels in de pc al gecheck en die zaten allemaal goed vast. zou het in mijn moederbord kunnen zitten? of een slecht of niet functionerende BIOS? ik snap er niets van, heeft iemand een antwoord?

• Shaddeh
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-08-2024
Mischien helpt het om de kabel van je voeding naar je mobo even los te hale en er weer op te zetten.

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
haal stroom kabeltje eens uit je HD, en dan, denk dat er kleine kortsluiting ontstaat.

zeroxcool.net - curity.eu

• Weng
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Hoi, ik ben degene met dit probleem maar ik had ff geen internet, dus had ik Majin_IR_Baboon ff gevraagd of hij deze topic voor mij wilde plaatsen. Ik zal mijn probleem even beter uitleggen. Ik heb laatst mijn computer geformatteerd. Toen heb ik Win98SE opnieuw geinstalleerd en alles geconfigureerd. Ik heb daarna de comp uitgezet en kwam de volgende dag terug. Ik probeerde de comp aan te zetten en je hoort dus een halve sec ofzo geratel en dan doet ie gewoon niks meer. De monitor ontvangt geen signal en je hoort alleen de fan nog. Ik heb al de dingen geprobeerd die hierboven gepost waren, maar dat werkte niet. Kan iemand mij hierbij verder helpen?

Aye aye captain

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Persoonlijk denk ik dat je moederboard gaar is :( Als hij niet eens meer post. Of je voeding is stuk. Probeer een andere voeding te regelen...

• Weng
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Op zaterdag 06 oktober 2001 11:31 schreef Snijkoek het volgende:
Persoonlijk denk ik dat je moederboard gaar is :( Als hij niet eens meer post. Of je voeding is stuk. Probeer een andere voeding te regelen...
Ik had ook al zo'n vermoeden dat het aan m'n MB lag. Ik denk dat de voeding nog wel ok is. Ik heb al een MB ergens kunnen regelen en die ga ik er binnenkort inzetten. Als dat niet werkt zal ik de voeding eens proberen. Bedankt voor de reply en als iemand nog suggesties heeft hoor ik het graag!

Aye aye captain

Pagina: 1