kan aan twee dingen liggen
1: je kabel verbinding zuigt.
2: de server zit op een trage verbinding.
1: je kabel verbinding zuigt.
2: de server zit op een trage verbinding.
Zie het probleem al, @Home, die problemen met ping heb ik ook, wordt er helemaal gek van, gaat al 4 maand zo en ze doen er geen ruk aan. Ze laten de gamers stikken. Het enige wat ik nog speel online is s'morgens en s'middags tot een uur of 2, daarna gaat het hopeloos mis. Gelukkig heb ik net UT gevonden onder een dikke laag stof, kan ik mooi wat spelen ipv HL slide show te kijken.
Verwijderd
Ik ken het fenomeen ook... ik zit bij *&^%$#@ CHELLO... soms heb ik goede ping... maar vaak zuigt die big time... ligt vaak aan de provider.. en niet aan de instellingen van je computer
Ik heb altijd een geweldige goede ping met m'n sonera kabel verbinding. Ik zit vrijwel altijd onder de honderd in UT
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
ik ken het probleem...
een clan lid probeerd soms ook op onze server te spelen... maar ongeveer 100% van de tijd (na 18:00 uur dan) komt hij niet eens onder de redelijke 300... meestal niet eens onder de 500...
Misschien als iedereen die een FTP site heeft draaien die nou eens uitzette.. volgens mij scheeld dat bestwel
een clan lid probeerd soms ook op onze server te spelen... maar ongeveer 100% van de tijd (na 18:00 uur dan) komt hij niet eens onder de redelijke 300... meestal niet eens onder de 500...
Misschien als iedereen die een FTP site heeft draaien die nou eens uitzette.. volgens mij scheeld dat bestwel
IK begin der niet eens meer aan, het is zo frustrerend om op luchtkastelen te schieten, oftewel, je loopt letterlijk achter de feiten aan met zo'n trage verbinding.
Niet op voorraad.
/me heeft ISDN. ping van 40 op sommige NL servers.
Toch nog ÉÉN voordeel van ISDN. [verder kan ik er GEEN bedenken... :(]
Toch nog ÉÉN voordeel van ISDN. [verder kan ik er GEEN bedenken... :(]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Ik heb een 56k modem en ping meestal tussen de 200 en 300. Het maakt bij mij niets uit of het een Nederlandse of buitenlandse server is. Ik speel meestal op Britse servers.
Wat bij mij overigens belangrijker is, is een ping die erg stabiel is en geen pieken heeft. Dan is een hogere ping iets minder erg, omdat je aan de lag went.
Wat bij mij overigens belangrijker is, is een ping die erg stabiel is en geen pieken heeft. Dan is een hogere ping iets minder erg, omdat je aan de lag went.
de laatste dagen heb ik meestal ping 300+
in betere tijden was dat ~80+
(chello friesland)
in betere tijden was dat ~80+
(chello friesland)
De laatste dagen is Chello hier erg goed, meestal ping 40-80. Zelfs om 20:00.
If it ain't broken, tweak it!
Ik heb een 56K6 modem, en met Zonnet heb ik meestal een ping van 195/200.. en als ik een slechte server te pakken heb 300.. boven dat begin ik er al niet meer aan.. dan is het naatje!!!
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Chello Eindhoven 
Alleen 's nachts is UT fatsoenlijk speelbaar. Maar ja, wat wil je, als je op hun eigen Quake-server doorgaans al een packet loss van 10% hebt.
Alleen 's nachts is UT fatsoenlijk speelbaar. Maar ja, wat wil je, als je op hun eigen Quake-server doorgaans al een packet loss van 10% hebt.
Mijn ping bij @home is altijd prima (<100)
Een incidenteel keertje (zoals nu) is er een wat hogere ping.
Wel heb ik de laatste maanden last van meer loss.
Een incidenteel keertje (zoals nu) is er een wat hogere ping.
Wel heb ik de laatste maanden last van meer loss.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
ik hoor 't dus al weer 
ligt weer aan @home... schijtzooi
ik leef met jullie allen mee die ook een **** kabelconnectie hebben en ik wacht met spanning af op de dag dat WIJ eens de beste connectie hebben (zal zeker over 5 jaar of zo zijn)
ligt weer aan @home... schijtzooi
ik leef met jullie allen mee die ook een **** kabelconnectie hebben en ik wacht met spanning af op de dag dat WIJ eens de beste connectie hebben (zal zeker over 5 jaar of zo zijn)
Pagina: 1