Toon posts:

ik niet snappen :/

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een 800Mhz Intel p3, 20 gig ibm, 384SDAM Ram 133Mhz, en een GeforceII.. Nu wat het rare is.. Er stond windows 2000 op.. en windows ME.. En opeens ging windows 1 op de andere dag zomaar uit het niets over zijn nek.. Rebooten uitzichzelf, fouten uit het niets.. Terwijl windows ME "perfect" draait.. Heel raar...

Eerst dacht ik dat het aan het geheugen zou liggen maar die blijkt dus helemaal toppie te zijn. Voeding is schoon en draait optimaal. CPU zit onder de Max Celcius. Kaarten zitten perfect in het M-Board. Voeding kabels plus IDE kabels zitten ook perfect aangesloten. Bijna geen stof aan te merken.

Nu zit ik dus met me handen in me haar |:( en kom ik geen stap meer verder. En het rare is dat die niet alleen meer in windows 2000 uit zichzelf gaat rebooten.. Maar ook als ik partition magis Rescue discs gebruik.

Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor want op internet ben ik geen wiz in oplossingen te vinden. En snap er nu geen moer meer van. :( :( :( :(

-out-

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ej kerel, klik hier bovenin eens op het knopie 'faq' ofzo :P.
En in het vervolg aub niet meer crossposten: [topic=284796/1/25] :(.
Dat betekent dus dat je dezelfde vraag meerdere malen stelt... erug irritant...

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Tja, misschien moet je eens kijken naar waar je computer op staat?

vriend van me: al zijn cd's burnen faalde...tot 50...totdat hij deze ergens anders zetten (ander stopcontact)...toen deed het het goed..

wat bleek:
Koelkast zat op dezelfde groep..gaf rare spannings storingen!

gl