win xp + video drivers + geforce 3

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
hej...
heb de volgende vraag..
ik heb een Leadtek geforce 3 en win xp...

Nou zijn er geen enkele drivers, nee ook niet detonator 21.81 die 'driver signing' doorstaan......
ze zijn het gewoon niet en tuurlijk ze werken wel maar niet echt zoals ik wil...
tv out doet het niet bijvoorbeeld.... en in win me wel waar je geen driver signing hebt... ligt ook aan de aansturing van de tv chip die erop zit maar ja..
Wie weet of er drivers zijn van Nvidia / Leadtek beta of gewoon die wel die signing doorstaan zodat ik hopelijk dan ook alle aspecten van mijn videokaart kan gebruiken

thnx

Lord T
(ohw zie deze post van mij.. voor de rest van de gegevens.... )

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
up

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
ik denk dat je gewoon nog ff geduld moet hebben
XP is "officieel" nog niet uit en dus zijn de meeste fabrikanten ook nog niet klaar met drivers ed >:)

25 oktober is het de datum en dan moeten ze klaar zijn

• Lord_T
maar het ligt dus niet aan mij dat dingen zoals tv out niet werken onder detonator 21.81
dat ligt dus toch waarschijnlijk aan die driver zelf.

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
misschien dat ik nu iets heel stoms zeg |:(
maar mijn tv-out werkt ondexp (det. 21.81) dus ook niet
ik ga er vanuit dat Leadtek vanzelf met de goede drivers komt :) en dus ook met ondersteuning van tv-out

kijk anders ook nog in de search, er zijn een aantal topics geweest over xp en tv-out

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 15:35 schreef Lord_T het volgende:
up
WAAROM?? :?

Verwijderd

Nee, ze gaan niet door de signing heen, maar je moet gewoon verder gaan. Bij mij doen ze het perfect :)

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Hey Thomas, volgens mij ligt het aan de befaamde 60Hz-Fix!
Ik heb de nieuwe drivers (21.85) net geïnstalleerd. Meteen de TV-out getest: hij deed het goed.
Daarna heb ik de refresh-fix eroverheen gegooid en nu doet ie het niet meer! :(

Conclusie: Het ligt aan de refresh-fix, maar hoe dit op te lossen ben ik nog niet achter. Ik ga puzzelen. Je hoort zo de resultaten

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Ik ben eruit:
Voer de Refresh-fix uit, zet alles op de gewenste refreshrate BEHALVE de 800x600 16 bit en 32 bit. Die 2 moeten op 60 Hz blijven staan.
Herstart en zie daar: De tv-out werkt weer!
Pagina: 1