ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
up
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
ik denk dat je gewoon nog ff geduld moet hebben
XP is "officieel" nog niet uit en dus zijn de meeste fabrikanten ook nog niet klaar met drivers ed
25 oktober is het de datum en dan moeten ze klaar zijn
XP is "officieel" nog niet uit en dus zijn de meeste fabrikanten ook nog niet klaar met drivers ed
25 oktober is het de datum en dan moeten ze klaar zijn
maar het ligt dus niet aan mij dat dingen zoals tv out niet werken onder detonator 21.81
dat ligt dus toch waarschijnlijk aan die driver zelf.
dat ligt dus toch waarschijnlijk aan die driver zelf.
misschien dat ik nu iets heel stoms zeg 
maar mijn tv-out werkt ondexp (det. 21.81) dus ook niet
ik ga er vanuit dat Leadtek vanzelf met de goede drivers komt
en dus ook met ondersteuning van tv-out
kijk anders ook nog in de search, er zijn een aantal topics geweest over xp en tv-out
maar mijn tv-out werkt ondexp (det. 21.81) dus ook niet
ik ga er vanuit dat Leadtek vanzelf met de goede drivers komt
kijk anders ook nog in de search, er zijn een aantal topics geweest over xp en tv-out
Hey Thomas, volgens mij ligt het aan de befaamde 60Hz-Fix!
Ik heb de nieuwe drivers (21.85) net geïnstalleerd. Meteen de TV-out getest: hij deed het goed.
Daarna heb ik de refresh-fix eroverheen gegooid en nu doet ie het niet meer!
Conclusie: Het ligt aan de refresh-fix, maar hoe dit op te lossen ben ik nog niet achter. Ik ga puzzelen. Je hoort zo de resultaten
Ik heb de nieuwe drivers (21.85) net geïnstalleerd. Meteen de TV-out getest: hij deed het goed.
Daarna heb ik de refresh-fix eroverheen gegooid en nu doet ie het niet meer!
Conclusie: Het ligt aan de refresh-fix, maar hoe dit op te lossen ben ik nog niet achter. Ik ga puzzelen. Je hoort zo de resultaten
Pagina: 1