Ik dus een icon gemaakt, maar ik krijg hem niet opgestuurd. Steeds krijg ik de melding uw profiel is weer helemaal bijgewerkt maar dat icoon komt er niet bij.
Hoe kan dat?
Hoe kan dat?
hier stond bullshitOp vrijdag 05 oktober 2001 21:58 schreef marcell het volgende:
Ik dus een icon gemaakt, maar ik krijg hem niet opgestuurd. Steeds krijg ik de melding uw profiel is weer helemaal bijgewerkt maar dat icoon komt er niet bij.
Hoe kan dat?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
iidOp vrijdag 05 oktober 2001 21:59 schreef dreeke het volgende:
nou dat lijkt me duidelijk
Helaas hebben we nog geen structurele oplossing kunnen vinden voor de problemen die voornamelijk Gathering of Tweakers (GoT) de laatste dagen teisteren. Veel time -outs, code #55's of andere vreemde ongewenste problemen.
Om GoT nog enigsinds bruikbaar te houden is besloten om de search wederom uit te schakelen, dit totdat het probleem volledig is opgelost.
Helaas kun je dus geen gebruik maken van de search mogelijkheid op ons forum.
Voor meer informatie verwijs ik je graag door naar dit en dit topic in [LA].
Tot slot wil ik bij deze nogmaals mededelen dat de usericons, dat zijn dus de plaatjes die je op onze server kunt oploaden, ivm. de server -load /-problemen nog steeds zijn uitgeschakeld.
Je kunt dus geen gebruik maken van de upload mogelijkheid voor usericons
Wel kun je gebruik maken van 'webicons' je zult je eigen icon dan zelf ergens online moeten zetten er vervolgens vanuit je profile linken naar desbetreffende plaatje.
Uiteraard hopen we dat alle problemen spoedig zijn opgelost!.
Verwijderd
Dit is al zo vaak gepost hier, gebruik de search eens.Op vrijdag 05 oktober 2001 21:58 schreef marcell het volgende:
Hoe kan dat?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq