Toon posts:

Voorbeelden aanpaspagina's in ASP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hebben of kennen mensen voorbeelden van scripten voor pagina's zodat je iemand de inhoud van een webpagina kan laten veranderen (wat een zin :)).

Wat ik bedoel is dat ik graag een soort portaal wil ontwikkelen en dat mensen zelf de inhoud van een bepaalde pagina binnen een website kunnen veranderen (zelf tekst en plaatjes kunnen inladen), met behulp van gebruikersnaam en wachtwoord eventueel. Ik heb dit ooit gezien en ASP is hier volgens mij zeer geschikt voor.

Ook andere suggesties zijn natuurlijk weer welkom, zoals gewoonlijk. ;)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 20:49

Exterazzo

Qeasy

zoek eens op ASP en CMS

Audentia

Verwijderd

Topicstarter
Kan niet zoeken momenteel, waar staat CMS voor trouwens, ik dat begrip nog niet.

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Op vrijdag 05 oktober 2001 21:58 schreef Patrick het volgende:
Kan niet zoeken momenteel, waar staat CMS voor trouwens, ik dat begrip nog niet.
Content Managing System!

Audentia

Verwijderd

Topicstarter
OK, thanx. Als ik trouwens zoek met de daarvoor bedoelde machines krijg ik allemaal grote software giganten die CMS software verkopen, maar kan niemand mij helpen aan zo'n scriptje waarmee ik in ieder geval een aardig eind op weg ben. Zodat ik de logica een beetje volg (eerst via database of niet, etc.).

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Op vrijdag 05 oktober 2001 22:11 schreef Patrick het volgende:
OK, thanx. Als ik trouwens zoek met de daarvoor bedoelde machines krijg ik allemaal grote software giganten die CMS software verkopen, maar kan niemand mij helpen aan zo'n scriptje waarmee ik in ieder geval een aardig eind op weg ben. Zodat ik de logica een beetje volg (eerst via database of niet, etc.).
hehe ik heb zelf een CMS geschreven in ASP, en ik kan je vertellen, dat dat niet zomaar 1 scriptje is. Daar zit bovendien veel werk in (daarom moet je er voor betalen) en het is niet zo makkelijk uit te pluizen als je denkt.

Zoek gewoon een paar voorbeelden op over database connecties en dergelijke. Zet een goed database model op. En dan kom je er wel!

Audentia

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
zoek ff op asp + open source, er is zo een site die wat asp opensource projecten heeft o.a. een soort van webonderhoudstool.
Pagina: 1