If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Ja, search is ff down...Op vrijdag 05 oktober 2001 21:55 schreef Rickets het volgende:
Dankjewel....ik had de search wel gebruikt maar kon het niet vinden
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Zoeken op inhoud:Op vrijdag 05 oktober 2001 22:12 schreef _JGC_ het volgende:
Zoeken op inhoud kan nog wel
Code #55
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database problemen. Probeer het zo nog eens.
Zoeken op gebruikersnaam en topicstarter werkt wel.