Toon posts:

hoe breek ik mijn siemens c35i open?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik wil ff bluawe verlamping in mijn siemens c35i gaan rotten. Maar ik wil eerst ff kijken hoe het van binnen zit en of het niet te moeilijk is. Dus daarom wil ik m ff open maken..Maar hoe :?

Verwijderd

Op de grove manier neem je een hamer en een schroeverdraaien, op de fijne manier, koop de siemens cover toolset voor 150 piek, er is helaas geen andere mogelijkheid

Verwijderd

idd een torx setje kopen en dan voorzichtig open doen :+

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:10
hmm m35i is gewoon met een schroevendraaier in de zeikant steken opwippen en open

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Dremel... werkt echt overal op :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
hmmz..maaruh gaat ie niet kappot dan..als ik m met een schroevendraaier open breek..

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 18:21 schreef DarKHunteR het volgende:
hmmz..maaruh gaat ie niet kappot dan..als ik m met een schroevendraaier open breek..
ligt eraan hoe voorzichtig of hard je te werk gaat ;)

Verwijderd

Topicstarter
waar moet ik de schroevendraaier in doen dan? die 2 gaatjes boven en rechts-boven?

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 18:21 schreef DarKHunteR het volgende:
Ik zou het niet doen, misschien willen ze het wel voor je bij een telecomwinkel openmaken.

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 18:24 schreef DarKHunteR het volgende:
waar moet ik de schroevendraaier in doen dan? die 2 gaatjes boven en rechts-boven?
geen schroevendraaier een torx schroevendraaier ;) anders mol je m :+
en een telefoonwinkel maakt m niet zow 1,2,3 voor je open :+
Pagina: 1