Hoe triest vind jij Amsterdoom??

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:11

Aidix

Geluidspietlut

Topicstarter
Meteen toen ik de naam :rDavileX :r hoorde wist ik het al,... dat wordt weer een typisch geval van nederlandse commerciele suckware.

Vreemd genoeg wordt het in de nederlandse gamespers (PCzone bijv) NIET de grond niet gestampt. De buitenlanders zijn gelukkig wel verbolgen over het wanproduct.

Ben ik nou de enige nederlander die de firma Davilex "geen warm hart toedraagt"??

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 12:13

Clay

cookie erbij?

Oud.

spam.

>:)

sorry. ben pissed, ik denk dat ik ook nog ff wat cafetaria interrieur ga slopen en italianen ga slaan.
Mijn vader had toch gelijk. Voetbal is een proletensport. Roept de laagste instincten op bij "mensen" >:)

(Ow wat houd ik van die smiley!)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

k'hep Amsterdoom nog nie gezien

geef de URL ff, dan zal ik et eens bekijken en daarna met argumenten afzeiken.

hehehe, Clay, kom morgen ff lekker bier zuipen, zullen we het Oranje verdriet wegdrinken ;-)

P.S. als je echt komt, bel ff, mot nieuwe krat halen ;)

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 22:06
Dat je die troep op je computer durft te zetten man :) :)

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
De naam Davil*# kan ik nog geen eens uit mijn toetsen boord krijgen!!!!
Ik HAAT Davil*# alles van hun sucks

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
Oja bij A2 2 staat er wegens een slim "snufje" in het spel kan het op bijna elke pc gedraait worden.... (bij een slome pc kreeg je minder overig verkeer)
Bij mij (pIII 550 voodoo 3) was het dus ALTIJD vette file en was de tijd niet te halen!!!!!!!!!!!
Damn Dav@$%@ sucks

• Demo
  • Laatst online: 14:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Davilex is gewoon crap!
A2 Racer 1-3: klote
Vakantieracer (hoe verzinnen ze het???): nog niet gespeeld maar zal ook klote zijn :P
Amsterdoom: klote. Het enige positieve aan dit spel is dat Amsterdam een btje lijkt, maar je speelt het in een half uur uit zonder ook maar een keer dood te gaan! Dat is dan fl. 49,95/30=fl. 1,67 per minuut om je te vervelen!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Zo triest dat ik het niet eens geinstalleerd heb omdat het alleen al van Davilex is.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Ik heb het nog niet gezien, alleen de reviews en de meningen van mijn mede-Tweaker. :)

Maar 4yI, ik gaat het niet installen en/of proberen ook. >:)

• Speedy
  • Laatst online: 20-02 10:53
Hij kost nou nog maar 30 piek, dus 1 piek per minuut ( kost de gemiddelde entertainment lijn ook :) ).

Flickr | Lego collectie

• me1299
  • Laatst online: 21-02 10:37

me1299

$ondertitel

:r ik haat duivelex software!!!!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Snik snik boeeeh!!! :(
ik schaam me kapot :(
waarom waarom??
IK woon in ELST en daar is een kantoor van
.... ja je raad het al!!!!!

heb medelij met mij!!!!!!!! :(

Verwijderd

plat branden die hap :)
ELSTDOOM!!!!!!!!! >:) >:)
en dan davilex als monsters beschouwen he ;)

• Carel
  • Laatst online: 17:19
Hee Aidix, jij heet toevallig toch niet Chris ???????

Carel

Verwijderd

ja Carel das Chris

• Carel
  • Laatst online: 17:19
Hoooooooooooooooooooooo, en jij bent ook de Ruud van de mailinglist ??
Ook echt weer wat voor chris, amsteldoom afzeiken, omdat op de list niemand meer jankt over de technigas gaat ie over amsteldoem beginnen ;-)

• Chillout
  • Laatst online: 03-09-2025
Hm voor Davilex heb ik 1 woord: lo-bugdet

A2racer 1 had ik binnen de 20 minuten uitgespeeld trouwens...
Niet echt waar voor je geld, want het schokte ook nog als een bezetene, en dat terwijl ik voor dat moment de snelste pc had toen....

nee, geen Davilex meer op mn pc.

<beetje off topic>
ik heb op school een leraar die bij Davilex gewerkt heeft
</beetje off topic>

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-02 17:27

MicroWhale

The problem is choice

DaviSux was in het begin goed. Totdat ze zich met spellen gingen bezighouden: GROTE FOUT!

Als je het maar een beetje kan in die wereld moet je het NIET doen.

Door hun belabberde spellen heeft DaviFux een slechte naam gekregen. Mijn pc slikt het niet in iedergeval.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

Tsja, als je een kantoor hebt in Elst, dan kan je bedrijf ook niet goed zijn natuurlijk. ;)
Ik vind de spellen van Davilex inderdaad een beetje low-budget. Sterker nog: ze zijn volgens mij gejat van een buitenlandse maatschappij: A2racer=autobahnracer. :(

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Wat is er mis met Elst?
-Ik kom er vandaan
-De enige Echte Tomatenketchup :9 komt er vandaan

:) :)

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
Denk je nou echt dat Davilex tweakers tot hun doelgroep rekent? Nee, maar dezelfde mensen die hun PCtje bij de Vobis of de Dynabyte halen vinden het maar al te mooi om de kinders schietend op onschuldige grobbers (lame) over de A2 (jahaa de echte) te laten racen. Die lui maken vet cash en staan weken op de NL top 1 verkochte spellen.
Ik hoor dat ze nu hun eigen 3D engine aan het bouwen zijn, ipv van het best wel achterhaalde Genesis3D (dat wordt lachen).

btw Autobahnracer is de duitse versie van A2, er is geloof ik ook een Engelse.

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

beter dan UT >:)

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Zeker beter dan UT....UT is voor Da Mietjes

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

LOL

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Quake 3 is pas voor mietjes. >:) >:) >:) >:)

Verwijderd

De hele Davilex bende moet opgerold worden. Het kopieren wat ik af en toe van internet doe wordt ook wel eens jatten genoemd. Als je software van Davilex koopt, wordt je echter zelf bestolen. Jezus wat een cursus word voor gevorderden van Davilex. Eerst installeert het 600 megabyte op de harde schijf en vervolgens werkt het programma zo traag als werd het van de diskdrive gelezen. Er werd in de cursus overigens WEL goed uitgelegd hoe je moet copieen en pasten. :(

Als je geld en tijd wilt verneuken kun je trouwens ook software van de firma TLC Domus nemen, dat is net zulke shit-ware dat alleen gedijdt op verkoopaansmeerpraattrucjes. Mp3 maker van Magix is ook al zo'n programma dat gehyped werd op tv en in bladen en dergelijke, maar dat meer bugs dan goede code bevatte. Sorry voor het leeswerk, dit moest ik ff kwijt.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Commercie sux.

BDW...wel ERG KLEIN kantoortje hoor! dat davilex gebeuren.

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 17:44

MysterX

Memleak 4 ever

ik ben een junior member ;) dus vraag ik maar:
Wat is UT???

When does the hurding stop?

Verwijderd

Unreal Tournament

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 17:44

MysterX

Memleak 4 ever

Tanks :)

When does the hurding stop?

• Chillout
  • Laatst online: 03-09-2025
De Engelse versie van A2racer heet M25racer, en is al even slecht...
Heb hem even gespeeld(deel 3) om te kijken hoe ie hier liep, en of ie net zo knake was als A2racer1 op mn ouwe pc.

Nou ik had toen dus nét een nieuwe pc, en daarop zag het eruit alsof het een simpel VGA-DOS-spelletje was...
Die kleuren alleen al... geen mooie schaduwe enzo, nee, in een keer óf barstens donker, óf veel te kleurrijk.
Verder vind ik aan A2racer de hele interactiviteit te slecht.
Je kan niet meer dan 2 kleuren per auto kiezen bijvoorbeeld.
Wat ook een leuk detail is, dat de previews van de auto's in het auto-select menu gewoon AVI-flimpjes zijn en ruimte vreten(zelfs voor iedere kleur auto een apart filmpje)... Hoe krijg ik de cd vol...

Over cd volkrijgen gesproken: ik moest een tijdje geleden Davi-adres kopieren voor een kennis, en ik deed de cd erin, en kopieerde de boel en liep mn kamer uit om even wat te gaan drinken.
Wat denk je, gaat de cd-la al weer open: CD succesfully burned at 600kB/s(4X).
Ik dacht, ach nee, dat kan nooit!
Maar ja dus...
De originele cd bevatte maar 6 MB...
En daar vragen ze dan ook nog eens 50 piek voor!
Damn, dan bedenk ik me dat ik ook nog wel geld kan verdienen aan 'Pink©', het videotheek programma wat ik vorig jaar gemaakt heb met mn projectgroep op school...

Iemand die geïnteresseerd is, laat me even weten :)

Verwijderd

Amsterdoom SUCKS. ik bedoel je heb 1.000.000
Shoot m ups en overal proberen ze zichzelf nog een beetje te onderscheiden. maar dit is gewoon de kloon der klooooooonen.

Ik was trouwens laats bij de v&die andere letter ;) en daar hadden ze er al dik 5 verkocht..dus meer mensen vinden het een but spel (ik had m gelukkig eerst gedownd)

Verwijderd

Amsterdoom, wat kan ik daar nou van zeggen, kom er verder mee dan met quake 3 of ut. Eerste level bijna uitgespeeld, wou ik -net als in doom mogelijk is- het spel saven, kan niet eens :( Ik speel liever doom, die heeft ook een wat realistischere omgeving. Amsterdoom is meer de tekenfilmwereld :(
Mischien ben ik positief over het spel, maar zolang ben ik ook nou weer niet aan 't gamen, doom1 uitgespeeld, en toen hield het zo'n beetje op. Nu heb ik qouake 3 erop, gaat mij een beetje te snel nog :o
Hoe kan je dat het beste spelen met de bediening? muis, toetsenbord, joystick?

Verwijderd

Ja TP70 aka Georgio je hebt volkomen gelijk :)
ik kom uit Elst en zonder ons hadden al die stinkerds geen ene drubbel ketchup gehad.
En ik zweer het je dat ze dat zouden missen.
Elst? waar woonde je?

Verwijderd

tja de naam zegt het al...Davilex, als ik dat hoor moet ik meteen denken aan een producent voor stofzuigerzakken >:)

Davilex :r

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-02 18:03
Ik ken freeware shoot-'m-ups die nog beter zijn dan Amsterdoom. De beste is te vinden op http://www.warande.net/~kuifje/pics/Troubel.zip 399 Kb

Verwijderd

Wat is een 'troubel'?

Ik ken troebel, en ik ken trouble, maar wat is nou een troubel?

Verwijderd

ach allemaal troebel wat ie vertelt.
>:)

Verwijderd

Biobak, die freeware shooter :) is veel beter dan Amsterdoom van Davilex :(. Alleen klote dat het spel mijn geluidskaart niet herkent (maar ja, 't is maar freeware). Misschien dat daar een patch voor is? :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-02 18:03
Hehe, dat "troubel.zip" (troubleshooter) is een spelletje gemaakt door een 12 jarige. Vandaar het slechte engels :) Maar het is al een stuk beter dan die Davilex meuk :)

Verwijderd

zullen we is in amsterdoom gaan rondlopen met onze UT/quake/half-life/cs geweren ??
Kunnen we gelijk het gebouw van davilex bezoeken en ze effe wat vertellen...
:)

Verwijderd

neem 2 personen
-David
-lex
en..hoppa Davilex is geboren

klinkt als goedkoop B-merk dat Davilex en.....dat zijn ze ook eigenlijk wel.

Verwijderd

Ongelofelijk dat ze met die troep voeten aan de grond hebben gekregen.
Veel computerbladen vertrouw ik niet meer sinds hun Davilex recencies. Te veel waren te optimistisch over wat ik werkelijk de allerslechtste computershit ooit noem. Vaak hebben ze wel leuke ideeen, maar als je dan ziet hoe die uitgevoerd worden? Vertel iedereen dat ze geen Davilex software moeten kopen: bloed die zooi hopelijk dood en komen ze alsnog niet makkelijk aan hun geld.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 15:38

Flexx

This side up

PCGAMER (UK) van Juli vonden ze hem beter dan daikatana !! LOL.
Dai: 58%
ams: 66%

Verwijderd

Sorry, ik wist niet dat er in Elst tomatenketchup werd gemaakt... noem het maar de tomatenketchup-hoofdstad van Europa dan maar ;).
Amsterdoom is natuurlijk wel gebaseerd op een leuk idee, net als A2 racer. En dat de uitwerking echt errug bagger is, valt ook te verwachten, aangezien Davilex gewoon low-budget is. Als ze gewoon het idee leuker hadden uitgewerkt, dan hadden jullie het ook nog een tof spel gevonden, denk ik.

• dgk
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Amsterdoom was volgens mij bedoeld voor de N64...

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
dacht het niet. AD is namelijk gemaakt op basis van de open-source PC 3D engine "Genesis3D".
Pagina: 1