Ik heb nu van een stel engines gehoord en ze ook gedownload
Het betreft Genesis3d , crystal space 3d en The Nebula Device
Welke van deze engines is eigenlijk de beste om te gebruiken??????
Ik vind Genesis op zichzelf eigenlijk wel een beetje outdated eruit zien en Crystal Space vind ik nogal rommelig in elkaar zitten. Dan blijft er eigenlijk alleen nog maar the Nebula Device over, die eigenlijk op mijn behoeften aansluit. Dus mijn vraag wordt eigenlijk: Is deze engine een beetje redelijk goed te gebruiken of is ie veel te traag en ook outdated?
Outdated denk ik niet echt omdat ie voor een nieuw spel gemaakt wordt. Ik vind het dan eigenlijk ook wel raar dat ze die engine dan zo maar gratis weggeven
Maar wat zijn jullie ervaringen met deze engine?
P.S. Ik kon de search niet gebruiken door databeest problemen
Het betreft Genesis3d , crystal space 3d en The Nebula Device
Welke van deze engines is eigenlijk de beste om te gebruiken??????
Ik vind Genesis op zichzelf eigenlijk wel een beetje outdated eruit zien en Crystal Space vind ik nogal rommelig in elkaar zitten. Dan blijft er eigenlijk alleen nog maar the Nebula Device over, die eigenlijk op mijn behoeften aansluit. Dus mijn vraag wordt eigenlijk: Is deze engine een beetje redelijk goed te gebruiken of is ie veel te traag en ook outdated?
Outdated denk ik niet echt omdat ie voor een nieuw spel gemaakt wordt. Ik vind het dan eigenlijk ook wel raar dat ze die engine dan zo maar gratis weggeven
Maar wat zijn jullie ervaringen met deze engine?
P.S. Ik kon de search niet gebruiken door databeest problemen