Toon posts:

mpeg2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben in het bezit van een dvd (standalone) die volgens de instructies mpeg2 zou junnen spelen. Ik ben opzoek naar een convertor van mpeg3 (mp3) naar mpeg2.Had al een site opgekregen maar dat werk niet.
Helppppppppppppppppppppppppp?

:'(

Verwijderd

mp3 is een audio formaat mpeg2 is een video formaat. dit zal dus niet gaan.

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 13:47
MP3 staat voor: Mpeg 1 Layer 3 (is de audio laag van mpeg 3). Er zijn wel programma's om dvd's te rippen en de video om te zetten naar divx en mp3 audio. Wegens regels kan ik alleen geen namen noemen en adressen geven....

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een convertor (niet al te best en daarmee een audio opname omgezte naar mpeg2, deze isa dan wel weer af te spelen via de pc. dat telt dan niet voor de dvd speler ?

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-03 13:05

Flotter

Pelipper!

Op vrijdag 05 oktober 2001 21:00 schreef pabbman het volgende:
ik heb een convertor (niet al te best en daarmee een audio opname omgezte naar mpeg2, deze isa dan wel weer af te spelen via de pc. dat telt dan niet voor de dvd speler ?
Ik denk dat je een MP2 bestand hebt. MP2 is MPEG1 layer 2 (aleen audio, de voorloper van MP3) terwijl MPEG2 een video-formaat is (met audio).

Op zich zou het wel mogelijk moeten zijn om een MP3/WAV-je om te zetten naar MPEG2, dan zou er een videosignaal aan toe gevoegd moeten worden (een zwart beeld bijvoorbeeld). Ik heb alleen geen flauw idee of er programma's bestaan die dat kunnen (ik denk het niet...)

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02

Steffie

Opaque

Met TMPEGEnc kan je mp3 omzetten naar mp2. http://www.tmpgenc.com/files/TMPGEnc-2.00.29.113.zip

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Pagina: 1