Toon posts:

vraagje hidden and dangerous

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dat spel gekocht maar elke keer zodra ik in een mission ben blijven mijn mannetjes
rondjes draaien en ik kan nergens vinden hoe ik dit kan stoppen (heb een tweeknops muis)
wie weet hoe en wat

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik zou eerst maar eens grondig gaan patchen, want de cd-versie is loaded met bugs. Patchen heeft hiero dus echt zin....

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je dat patchen???

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Een patch is een stukkie software, dat fabrikanten van spellen geschreven hebben, om fouten uit het originele spel te halen. Met de complexiteit van tegenwoordige spellen kan het bijna niet anders, of er zitten fouten in het gereleasde spel. Daarom ontwikkelt een fabrikant naar aanleiding van feedback van gebruikers van het spel telkens updates voor het spel, die eventuele fouten corrigeert en eventueel optimaliseringen brengt. Patches kan je bij alle grote sites over spellen vinden. Zo'n programma haal je dan van internet en draai je. Meestal zijn het volautomatische programma's, waarbij je verder niet veel hoeft te doen, dan ok klikken. Dat is ongeveer wat patchen inhoudt.

Verwijderd

Topicstarter
IK dacht dat patchenb een vebinding maken was en dat andere een update.
maar goed ik heb de update opgehaald maar dat was niet de oplossing.
de oplossing was om mijn ffb stuurtje in de middelste stand te zetten, aangezien hij naar links stond gingen de poppetjes linkse rondjes draaien.
Hoe stom kan een mens zijn, maar toch bedankt voor de reacties.