Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
op zo'n krachtige processor als jij hebt is dat zeker een lekkere kaart, en voor oudere games zeker, want die polygon-rates ligge vrij laag, dus de CPU kan T&L-en terwijl uw Kyro lekker ligt te Tilen, gaan ervoor zou ik zeggen
Verwijderd
Heb ik zelf ook (zie specs) en ben ik heel tevreden mee.
Let op de nieuwste VIA drivers te gebruiken, AGP in normal mode in te stellen.
Let op de nieuwste VIA drivers te gebruiken, AGP in normal mode in te stellen.
Waarom in normal mode? Omdat ie anders telkens ophangt in D3D?
Had ik nml met mijn MVP3, bleek ie last te hebben van sidebanding (welke gek zet dat ook standaard aan)
Had ik nml met mijn MVP3, bleek ie last te hebben van sidebanding (welke gek zet dat ook standaard aan)
Verwijderd
Als je toch niet aleen maar game`s speelt is de Hercules 4500 64Mb wel goed. Deze kaart zou best lekker draaien, vooral met je cpu!
Guillemot wat adviseren?
WHAHAHAH
ik stuur ze een mail: D3D loopt telkens vast op mijn Prophet 4500. Krijg ik een standaard mailtje terug:
installeer de detonators van nvidia, etc...
Hoezo kennen ze hun eigen produkten niet?
Zeg ik dat 3DMark 2000 vastloopt, krijg ik antwoord: oh, das normaal. 3DMark 2000 is niet een DX8 programma.
Dus je mag geen oude spellen meer spelen omdat je videokaart te nieuw is
Sorry hoor, maar als ik nog iets geloof van wat Guillemot zegt, dan kunnen ze beter praten dan een dominee in de kerk, die geloof ik nml nog wel...
WHAHAHAH
ik stuur ze een mail: D3D loopt telkens vast op mijn Prophet 4500. Krijg ik een standaard mailtje terug:
installeer de detonators van nvidia, etc...
Hoezo kennen ze hun eigen produkten niet?
Zeg ik dat 3DMark 2000 vastloopt, krijg ik antwoord: oh, das normaal. 3DMark 2000 is niet een DX8 programma.
Dus je mag geen oude spellen meer spelen omdat je videokaart te nieuw is
Sorry hoor, maar als ik nog iets geloof van wat Guillemot zegt, dan kunnen ze beter praten dan een dominee in de kerk, die geloof ik nml nog wel...
Verwijderd
_JGC_:
als ik je specs goed lees heb je 'n Diamond Viper in je systeem zitten.
De Hercules 3D 4500 heeft de Kyro II chipset en inderdaad, als je dan NVidia detonator drivers installeert (die voor TNT en Geforce chipsets bedoeld is) krijg je problemen.
Voor het overige beantwoordde ik gewoon je vraag over de AGP drivers.
Mijn ervaring met Guillemot is dat ze uiterst competent zijn en vragen met werkelijke interesse beantwoorden.
Misschien dat je je eigen houding moet herzien?
Tenslotte maak ik samen met 99,9999999999% van de computergebruikers GEWOON gebruik van dat ding.
Het heeft geen enkele zin om allerhande testjes te draaien met als enige uitkomst een staatje cijfers welke geen enkele reflectie van de realiteit bieden.
Misschien doe je met je auto ook voortdurend 0-100 tests en beklaag je je bij de importeur over 'koppelingen die sprintjes niet aankunnen'?
De Hercules 3D 4500 heeft de Kyro II chipset en inderdaad, als je dan NVidia detonator drivers installeert (die voor TNT en Geforce chipsets bedoeld is) krijg je problemen.
Mijn ervaring met Guillemot is dat ze uiterst competent zijn en vragen met werkelijke interesse beantwoorden.
Tenslotte maak ik samen met 99,9999999999% van de computergebruikers GEWOON gebruik van dat ding.
Het heeft geen enkele zin om allerhande testjes te draaien met als enige uitkomst een staatje cijfers welke geen enkele reflectie van de realiteit bieden.
Misschien doe je met je auto ook voortdurend 0-100 tests en beklaag je je bij de importeur over 'koppelingen die sprintjes niet aankunnen'?
Verwijderd
jgc heeft meerder pc staan met de volgende kaartenOp vrijdag 05 oktober 2001 22:47 schreef 480 het volgende:
_JGC_:
savage4 viper2 en een kyro2 van hercules
dus hij weet wel wat hij zegt over zijn hartware
en hij maakt zelf de drivers voor s3 savage en viper2 das dat gaqt hij echt niet vragen hoe of wat hij moet installeren
Pagina: 1