Verwijderd
Waar bedoel je precies? Echt in dat menuutje... of bedoel je gewoon rechts aan de zijkant...
Bij mij lijkt de site gewoon geheel oke... in 1024 x 768
Bij mij lijkt de site gewoon geheel oke... in 1024 x 768
misschien je browser wat oprekken?
Ik zou trouwens het contentgedeelte in een tabel mikken met een vaste breedte want bij hoge resoluties ziet het er best vaag uit, maar dit geheel terzijde want het is natuurlijk geen sitecheck; dat zouden we nooit doen toch?
Ik zou trouwens het contentgedeelte in een tabel mikken met een vaste breedte want bij hoge resoluties ziet het er best vaag uit, maar dit geheel terzijde want het is natuurlijk geen sitecheck; dat zouden we nooit doen toch?
zouden de mensen die gekeken hebben naar wel cq geen scrollbar even hun resolutie willen opgeven en het systeem waar ze meegekeken hebben..
even zelf getest op verschillende systemen:
1IE6 scrollbar
2NS4 scrollbar
3Op5 geen scrollbar
4NS6 geen scrollbar
wie snapt het nog??
1IE6 scrollbar
2NS4 scrollbar
3Op5 geen scrollbar
4NS6 geen scrollbar
wie snapt het nog??
In IE6, met:
- small icons in IE6 toolbar
- dubbele taskbar
- statbar
..krijg ik geen scrollbars te zien
- small icons in IE6 toolbar
- dubbele taskbar
- statbar
..krijg ik geen scrollbars te zien
Verwijderd
gooi dit anders ff in je stylesheet:
weet niet of het werkt bij een horizontale scrollbar.
code:
1
| body {overflow: hidden} |
weet niet of het werkt bij een horizontale scrollbar.
Hier wel een scrollbar bij 1024 hoor.
Niet op de homepage maar wel bij producten.
Als ik alle tekst uit de producten weghaal dan is die scrollbar weg. Daar zit dus ergens de fout. Welke kon ik zo snel ff niet vinden.
Denk dat als je die page ff overnieuw maakt dat ie dan wel goed is.
Suk6
Ow ja ik heb ie6
Niet op de homepage maar wel bij producten.
Als ik alle tekst uit de producten weghaal dan is die scrollbar weg. Daar zit dus ergens de fout. Welke kon ik zo snel ff niet vinden.
Denk dat als je die page ff overnieuw maakt dat ie dan wel goed is.
Suk6
Ow ja ik heb ie6
en wat was nou het probleem (IE6 uds 
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnie60/html/cssenhancements.asp
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnie60/html/cssenhancements.asp
Pagina: 1