Toon posts:

Race spellen met een GOEDE force feedback

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hai

Wie weet een goed racespel met echt goeie force feedback effecten? (dus voor een stuur ook)?

Tnx

Verwijderd

NFS V

Verwijderd

Topicstarter
is dat porsche??

Astublieft niet zeg, die force is wel zooooo waardeloos, Heb je niks beters?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:09
Sportcar GT ?? misschien die is ook nog lekker om te doen ook lekkere gevechten ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

RC 2001

Verwijderd

Rally Championship 2000 heeft echt vette force feedback!Grand Prix Legends trouwens ook..

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:45

BM

Admin Softe Goederen
Van alle racespellen die ik gespeeld heb met FF vind ik GPL echt veruit de beste, gpl voorspelt kennelijk al wat er gaat gebeuren voor het gebeurt is. Het spel weet dus al dat je gras raakt oid, voor dat het zover is, en kan daar de effecten op aanpassen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
GPL heeft inderdaad de beste FF-effecten to date.

En derhalve heeft N4 (gebaseerd op de GPL-engine) die ook.

Heusinkveld Engineering

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 18:21

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Die van F1 2001 is ook erg bagger vind ik voel niks ....hebben daar meer mensen last van ?????

Turn it off and on again.

Verwijderd

Midtown Maddness

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
f1rc van ubisoft vet spel vette force feedback beter als gp3

Verwijderd

Absoluut RC2000. Degenen die dit spel niet noemen hebben het dus nog niet gespeeld. De ff is echt fenomenaal: geen enkel ander spel (en ik heb alle eerder genoemde spelen gespeeld!) kan tippen aan RC2000. Maar dan moet je natuurlijk wel houden van 15 minuten achter elkaar eenzaam en alleen raggen door de mooiste scenery ooit vertoond in een pc race spel.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:09
Op zaterdag 06 oktober 2001 23:37 schreef hellogoodbye het volgende:
Absoluut RC2000. Degenen die dit spel niet noemen hebben het dus nog niet gespeeld. De ff is echt fenomenaal: geen enkel ander spel (en ik heb alle eerder genoemde spelen gespeeld!) kan tippen aan RC2000. Maar dan moet je natuurlijk wel houden van 15 minuten achter elkaar eenzaam en alleen raggen door de mooiste scenery ooit vertoond in een pc race spel.
En dat is waar :)

Alleen hier in XP gaat hij niet meer :( hij loopt veel te snel :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

gt3 heeft ook een verbluffed goede force feedback alleen een bagger stuurtje dat gammele logitech frutseltje,totaal niet de kwalit die je van de logitech stuurtjes voor de pc gewend bent.
Pagina: 1