[Phase Change] Compressor Pics

Pagina: 1
Acties:

• _zeus_
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2025
Hier wat pics waarin een compressor de rol van radiator overneemt in een waterkoelingopstelling.Voorlopig is de compressor niet meer in gebruik, ik zit nl op een pc prive te wachten zodat ie op een AthlonXP kan.
De compressor heeft wel al op een P3 gezeten(resultaat -50 full load, 800@1200).
Maar er zijn wat ongeduldigen hier die nu al pics willen zien (he TweaKERS ;) )

Afbeeldingslocatie: http://www.overclockersnl.f2s.com/zeus/r0300011.jpg

De rest staat hier: http://www.overclockersnl.f2s.com/zeus/r0300001.jpg
Pics zijn genummerd van 1 tot 11 dus zelf ff typen als je er meer wilt zien (ben zelf te lui nu :+ )

Sorry voor de wazige fotos maar kon geen betere cam regelen zo snel.

Thnx MrK voor het hosten

Verwijderd

Graag gedaan hoor.

Staan alleen niet op onze server, maar goed.

Verwijderd

Oja, voordat ik verhalen krijg van een langzame server, de pics zijn 150 kb p/stuk. >:)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kwaliteit van de foto's is idd bagger.

Voor de rest vind ik het een knappe prestatie

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Focus Focus !! goed... :P .. verder gaaf gedaan... maar hoe neem je je pc mee naar een lanparty bijvoorbeeld... ff een vrachtwagen bestellen ? (no flame intended)

Verwijderd

Dat ziet er goed uit man ga zo door. Ik zet er ook aan te denken om een vrieskist te gaan mollen met beleid natuurlijk :).
Maar eens eerst op een nieuwe mobo wachten.

• _zeus_
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2025
Op vrijdag 05 oktober 2001 19:46 schreef DRG het volgende:
Focus Focus !! goed... :P .. verder gaaf gedaan... maar hoe neem je je pc mee naar een lanparty bijvoorbeeld... ff een vrachtwagen bestellen ? (no flame intended)
Zoals je ziet staat alles op een plaat hout.Met wat rearrangen kan er ook nog een (big)tower bij , zodat alles op die plaat hout staat.Die plaat hout past precies (duh) in mijn computer kast, dus kan hem er zo inschuiven (hhmmm wat staat dat weer lekker dubbelzinnig).
Maar het is eerst de bedoeling de pc prive te krijgen.Aangezien de hele shit bij Dunnet |:( gehaald moet gaan worden zal ik nog wel wat onderdeeltjes zelf bij moeten kopen om de comp zo te krijgen als ik hem wil.Dan moet er ook nog wat voor de koelinstallatie gehaald worden (nieuw waterblok , 2 x pelt,voeding voor de pelts etc).Als alles dan opgebouwd is krijg je eerst een aantal maanden proefdraaien etc totdat alles naar mijn zin is.Dan gewoon wat verwijderbare wieltjes onder de plaat hout maken ,een grote beugel aan de bovenkant (en alles vastgeschroefd natuurlijk) en voila een verplaatsbaar geheel.

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

DAMN! zeker stoer man!!
kan je ijsjes gaan verkopen en gamen te gelijk op een Lanparty :)
heel mooi gedaan!
ziet er stoer uit!

|we live in the history of a mad man Mr. G |

Pagina: 1