Toon posts:

Ik wil eens gaan casemodden!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok , ik heb 2 koolers 8cm-sunson (en van die roosters) en nog een dremel gehaald.
En ik wil graag een raampje (of een logo ) aan de zijkant van mij kast doen maar moet er dan ook van dat rubber tussen? (Kan het ook zonder rubber , wat moet er dan tussen? ).
En waar kan ik die koolers het beste doen?
En heb ik genoeg aan een 300 watt voeding? (amd duron 750 , msi kt turbo , sounblaster live en netwerkaart , dvd en brander)

Plaats alles (schreew het er maar uit) B-)

Maar als jullie nog een mooi logo hebben. (plaats het ff)
(als jullie nog een mooi plaatje van jullie kast hebben zonder rubber plaats het dan ook ff!!!) (8>

(de search werkt niet)"Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database problemen. Probeer het zo nog eens" < heb ik al 100x gedaan }:O

thx medetweakers!!!

Verwijderd

Topicstarter
test?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op vrijdag 05 oktober 2001 19:06 schreef M3tal_kool4 het volgende:
test?
test wat?

als je je profile had ingevult, kon ik zien wat je hobbies zijn en kan ik beter advies geven :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

Topicstarter
mij hobby's

Computeren
Knutselen
Gamen
Slapen

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

Raampje;

rubber hoeft niet perse, maar het is een mooie afwerking aangezien gedremeld metaal niet echt mooi eruit ziet...

Fans;

intake fan voor-onderin je case
outtake fan achter-bovenin je case

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op vrijdag 05 oktober 2001 19:13 schreef M3tal_kool4 het volgende:
mij hobby's

Computeren
Knutselen
Gamen
Slapen
in je profile he! :)

Waar je die fans het beste kan stoppen ligt aan je kast. Je moet proberen om zo'n goed mogelijke airflow te krijgen, dan blijft je systeem het koelst. 300watt is meestal wel genoeg voor een AMDsysteem

Rubber? Kan je doen als je wilt, maar hoeft niet natuurlijk

Voor die gaten kan je je dremel het beste ff testen op een oud stuk kast :) en daarna op je eigen case. Wat voor logo zou je misschien willen hebben?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen tussen een logo of een raampje
Maar een logo maakt me niet zoveel uit , als ik die neem(weten jullie mischien 1):)

En als ik rubber doe hoeveel gaat dat dan kosten en waar kan ik dat het beste halen (kom elke dag in leeuwarden)Mischien hebben ze daar wat dan .

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 oktober 2001 19:18 schreef The_Operative het volgende:
Raampje;

rubber hoeft niet perse, maar het is een mooie afwerking aangezien gedremeld metaal niet echt mooi eruit ziet...

Fans;

intake fan voor-onderin je case
outtake fan achter-bovenin je case
Dat past mooi in mijn kast !!! thx

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 16:24

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/server.jpg

ik heb alu strips gebruikt voor de afwerking maar dat kan met ingewikkelde logo's etc nog wat problematisch zijn vrees ik :Y)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
kastje ziet er mooi uit !! petje af

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 16:17

Nohead

PSN ID: Nohead

Nou waar blijft dat plaatje van je?

Verwijderd

euh misschien domme opmerking maareh een top fan heeft toch juist een negative werking op je airflow? :?

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
???

Ik neem aan de het een outtake is }:O

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

zozozo das een mooi horloge aan de muur maar er staat een mooie kast voor.
Koel gedaan man.

Verwijderd

Misschien een ATI logo, want je had toch een radeon 32 mb ddr?

lijkt me wel :9~

mzzl,

Dii

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

He die zwarte kast is dat niet zo'n heel erg lelijk Escom AT kastje van vroeger, sjemig wist niet dat je zelfs van zo'n kreng nog wat kan maken.
Maarja om mijn 486 die er bij mij nog in zit nou te gaan modden, weet niet hoor ;-)

Oerbrood!

Pagina: 1