The devil is in the details.
ik zie bij www.oc-shop.nl geen peltiers staan en volgens mij zijn die ook niet bepaald de goedkoopste
is dat een site?
ooh ik heb het al gevonden
(sorry voor het openen van dit topic, maar de search doet het niet) wanneer doet de search het weer?
ooh ik heb het al gevonden
(sorry voor het openen van dit topic, maar de search doet het niet) wanneer doet de search het weer?
neej.. je moet op oc-shop kijken en dan bij tecs..
ze hebben er een aantal, en zijn niet de goedkooptste. Als je ze echt goedkoper wilt hebben moet je ze rechtstreeks bij de producent vandaan halen, maar dan krijg je weer veel verzendkosten, dus uiteindelijk maakt het weinig uit denkik.
ze hebben er een aantal, en zijn niet de goedkooptste. Als je ze echt goedkoper wilt hebben moet je ze rechtstreeks bij de producent vandaan halen, maar dan krijg je weer veel verzendkosten, dus uiteindelijk maakt het weinig uit denkik.
blaat? BLAAAAAAAAT!
Verwijderd
lees er wel eerst ff wat over, peltiers werken niet op zich zelf en een 60Watt peltier op een 1000Mhz TB werkt ook niet etc, maar dat kun je allemaal wel vinden
ja ik weet het, je moet er koeling boven op hebben en een peltier moet minimaal evenveel watt zijn als dat de proccessor trekt. (ik heb de FAQ gelezen)
Volgens mij moest de pelt toch minimaal 2 keer zoveel watt trekken, omdat anders de boel snel opwarmt.Op vrijdag 05 oktober 2001 18:48 schreef Marc00 het volgende:
ja ik weet het, je moet er koeling boven op hebben en een peltier moet minimaal evenveel watt zijn als dat de proccessor trekt. (ik heb de FAQ gelezen)
Pagina: 1